17 Ağustos 2007 Cuma

'Telefon' rüya tabiri rüyada Telefon görmek yorumu

Rüyada görmek; çok güzel bir haber almaya, size birinden miras kalacağına ya da yüksek bir makama yükselmeye yorumlanır.

Rüyada telefon, her türlü konuda yardımcı biridir. Telefonun çalması işin hemen biteceğine işarettir.

Rüyada telefonla konustugunu görmek, uzaktan bekledigi bir haberi alacagina delalet eder. Bir baska rivayete görede: Rüyada telefon görmek veya telefon île konusmak, haber almaya ve borçlanmaya isarettir. Rüyada telefon görmek; çok güzel bir habere, miras veya yüksek bir makama erismeye isarettir.

Benzer Yazılar



8 yorum:

veysel dedi ki...

ben eski bir arkadaşımı rüyamda gördüm ve benden telefonumu istedi bir msj atmak için bunu neye yora biliriz arkadaşlar biri bana cevap versin şimdiden tşk ederim

admin dedi ki...

Arkadaşın üzgünmü sevinçlimi rüyayı tam olarak açıklarmısın yada rüyanda gördügün şeyleri sagdaki gelişmiş arama motorunu kullan mesela http://www.ruyatabiriniz.com/08/ruya-tabirleri-a/arkadas.html linkine bir gözat .

MERT dedi ki...

rüyamda hep sevdigim kizi görüyorum ve benimle rüyamda ara sira konusuyor ona asigim seviyorum ama birlikte degiliz kizda biliyor benim onu sevdigimi sizce anlami ne?

paytesa dedi ki...

ruyamda ban atelefon hediye e tiler emde bir mavi telefon onuda dayim une hediye e ti bu ruya nedemektir

Fulya dedi ki...

Rüyamda 2 ay önce kavga ile ayrıldığım sevgilim bana telefon ediyor ve bana (şu anda işsizim) 2 ayrı iş bulduğunu bir arkadaşının sekreteri olan özlem adında biri ile beraber çalışacağımı falan söylüyor bende kim bu özlem kapa telefonu diye kızıyorum oda şaşırıp kapıyor. sonra pişman olup onu aramak istiyorum ama uyanıyorum. Sizce ne anlama geliyor?

gul dedi ki...

Merhabalar,
Ben ruyamda eski erkek arkadasimi gormustum yaklasik bir ay once. Telefonda bana ayriligimizin sebebini gibi birsey soyledi tam hatirlamiyorum (ayni esnada bu telf gorusmesi ama ben onu goruyorum). Ve bugun de onu telf la aradigimi ve onu aradigimi gordugu icin panige kapildim ve cagriya son verdim. Bu ne demek acaba bunu bana yorunlayabilir misiniz? Ayrica ayrildigimizda beni ancak ruyanda gorursun demisti. Lutfen yorumunuzu bekliyorum.....

suat dedi ki...

ben rüyamda bamam telefon aldı hemde dokunmatik ve siyah nedemek tir nolur söyleyin

' Rüya Tabirleri – Rüya Tabiri – Rüya Yorumları – Rüya – rüyatabirleri' Sağlık Haberleri | Sağlık Haberleri | Güncel Sağlık Haberleri | Bitkisel Sağlık | Sifalı bitkiler dedi ki...

[...] tabirleri islami yorumları rüyada kendine tatlı görmek, ruayada sevdiginin parasini saklamak, rüyada eski arkadaş telefonda konuşmak, rüyada ölünün yeşil ceket giymesi ne demek, rüyada taşınmak için eşya toplamak, [...]

Yorum Gönder