2 Ekim 2011 Pazar

'rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek rüya tabiri rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek sonuçları yorumları' rüya tabiri rüyada rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek rüya tabiri rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek sonuçları yorumları görmek yorumu

'Cumhurbaşkanı'

Cumhurbaşkanı Bakınız; Devlet Başkanı, Sultan. Umduğunuzdan da fazla mutlu olacaksınız demektir. İnsanın yaşamda yükseleceği ve iyi duruma geleceği anlamına gelir. Bir kimse rüyada Cumhurbaskanini dargin görse, rüyayi görenin namaz ve ibadetinde yaptigi bid’ata veya gördügü darginlik kadar dininin bozukluguna isarettir. Eger Cumhurbaskani güler yüzlü ve sevinçli olarak görse, ondan emin oldugu miktarda din ve dünyaca [...]

17 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Cumhurbaşkanı tabiri ile ilgili aramalar :--rüyada cumhurbaşkanı ile konuşmak-rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek-rüyada cumhurbaskani-rüyada cumhurbaşkanı görmek-rüyada cumhurbaşkanın karısını görmek-rüyada cumhurbaşkanının karısını görmekrüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek rüya tabiri rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek sonuçları yorumları

'Yardım'

Yardım Birine yardım etmek, iş hayatında yükselip, hep çıkmak istediğiniz makama ulaşacağınızı işaret eder. Eğer rüyanızda size yardım ediliyorsa, gerçek yaşamda da bir iyi arkadaşınız size yardım edecek demektir. Birine yardım etmek, iş hayatında yükselip, hep çıkmak istediğiniz makama ulaşacağınızı işaret eder. Eğer rüyanızda size yardım ediliyorsa, gerçek yaşamda da bir iyi arkadaşınız size yardım [...]

18 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Yardım tabiri ile ilgili aramalar :rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek rüya tabiri rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek sonuçları yorumları

'Yardım'

Yardım Birine yardım etmek, iş hayatında yükselip, hep çıkmak istediğiniz makama ulaşacağınızı işaret eder. Eğer rüyanızda size yardım ediliyorsa, gerçek yaşamda da bir iyi arkadaşınız size yardım edecek demektir. Birine yardım etmek, iş hayatında yükselip, hep çıkmak istediğiniz makama ulaşacağınızı işaret eder. Eğer rüyanızda size yardım ediliyorsa, gerçek yaşamda da bir iyi arkadaşınız size yardım [...]

18 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Yardım tabiri ile ilgili aramalar :--rüyada eski sevgiliyle yolculuğa çıkmakrüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek rüya tabiri rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek sonuçları yorumları

'Reisi cumhur'

Reisi cumhur Rüyada Reis-i Cumhur sarayina giderek onunla tanisip konustugunu görmek, devlet kapilarinin kendisine açik bulunduguna, her isinde kolayliga ugrayacagina ve eger memursa mevkiinin yüksekçe olduguna, tüccarsa karinin artacagina, halktan biri ise islerinde kazancinin artacagina, ev kadini ise esinin kendisine sevgi ve inancinin artacagina delalet eder. Bir baska rivayete görede: Bir kimse rüyada Cumhurbaskanini dargin [...]

18 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Reisi cumhur tabiri ile ilgili aramalar :rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek rüya tabiri rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek sonuçları yorumları

'Rüya tabir etmek'

Rüya tabir etmek Rüyada rüya tabir etmek, dogru olmayan bir kimsenin lisanindan çikacak bir habere isarettir. Dogru olan bir kimse ruyasini tabir etse, töblr aynen çikar.

18 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Rüya tabir etmek tabiri ile ilgili aramalar :rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek rüya tabiri rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek sonuçları yorumları

'İmdat etmek'

İmdat etmek Rüyada birisinin imdat diye bagirmasina kosarak yardim ettiginizi ve onu önemli bir tehlikeden kurtardiginizi görmek, sizden bir dostunuzun para yardimi isteyecegine ve bu yardimi yapmakla onu büyük bir sikintidan kurtarmis olacaginiza delalet eder.

17 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan İmdat etmek tabiri ile ilgili aramalar :rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek rüya tabiri rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek sonuçları yorumları

'Islah etmek'

Islah etmek Tohum, hayvan vs. ıslahı fıtratın gereklerine uymaya, Bir şeyi adet olanın aksine ve zorla ıslah etmek zulmetmeye, yaratılış ve insan fıtratını zorlamaya ve bunun sonucu gelecek tehlikelere, Ehil ve iyi niyetli ilim ehlinin bizzat yaptığı yahut yapılmasıını uygun gördüğü ıslahatı gerçekleştirmek ya da buna niyet etmek hayırlı işlerde yardım görmeye, Din gibi değişmez [...]

17 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Islah etmek tabiri ile ilgili aramalar :rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek rüya tabiri rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek sonuçları yorumları

'Dans etmek'

Dans etmek Rüyada dans etmek, mutluluğun habercisidir. Bu rüya, hiç ummadığınız bir yerden para elde edeceğiniz anlamına da gelir. Rüyada dans ettigini görmek, genellikle islerinin ters gidecegine delildir.

17 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Dans etmek tabiri ile ilgili aramalar :rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek rüya tabiri rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek sonuçları yorumları

'Taklit etmek'

Taklit etmek İnsanları taklit etmek anlamsız söz söylemeye, işini hileli yapmaya, yaranma ve yaltaklığa, Yabancı birini taklit etmek onların dilini konuşmaya, Kuş ve havyanları taklit etmek insanları barışa ve aydınlık yola çağırmaya, yumuşak sözlü olmaya delalet edeer. Rüyada insanin rüyada hayvan veya kuslari taklit etmesi, onun yumusak sözlü, insanlan sulh ve salaha yöneltmesine isarettir. Rüyada [...]

18 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Taklit etmek tabiri ile ilgili aramalar :rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek rüya tabiri rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek sonuçları yorumları

'İşaret'

İşaret Rüyada kendinizi birilerine işaret verirken görmek, girişeceğiniz yeni işlerde yakın arkadaşlarından yardım alınacağına yorumlanır. İşaret edilen şeye dikkat etmek ve onu da yorumlamak gerekir. Kişinin bir amacı olacak demektir. Isaret vermek için kandil asilan ve konulan sey-leri görmek, yüksek makam ve mertebeye delalet eder, Bu rüya son derce iyidir. Isigi söndürdügünü görmek hayirli degildir.

17 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan İşaret tabiri ile ilgili aramalar :rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek rüya tabiri rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek sonuçları yorumları

'Acımak'

Acımak Bakınız; Merhamet, Bağışlamak, Rahmet Etmek. Kimse rüyada birisine acıyarak yardım ediyorsa, sıkıntılı bir yaşam geçirmemek için biraz daha sıkı ve disiplinli çalışmalıdır. Kimse rüyada birisine acıyarak yardım ediyorsa, sıkıntılı bir yaşam geçirmemek için biraz daha sıkı ve disiplinli çalışmalıdır. Birisine acıyarak yardım ettiğinizi görmek, hayatta kötü durumlara düşmek istemiyorsanız daha çok çalışmanız ve dost [...]

17 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Acımak tabiri ile ilgili aramalar :rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek rüya tabiri rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek sonuçları yorumları

'Acımak'

Acımak Bakınız; Merhamet, Bağışlamak, Rahmet Etmek. Kimse rüyada birisine acıyarak yardım ediyorsa, sıkıntılı bir yaşam geçirmemek için biraz daha sıkı ve disiplinli çalışmalıdır. Kimse rüyada birisine acıyarak yardım ediyorsa, sıkıntılı bir yaşam geçirmemek için biraz daha sıkı ve disiplinli çalışmalıdır. Birisine acıyarak yardım ettiğinizi görmek, hayatta kötü durumlara düşmek istemiyorsanız daha çok çalışmanız ve dost [...]

17 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Acımak tabiri ile ilgili aramalar :rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek rüya tabiri rüya da cumhurbaşkanı görmek ve ona yardım etmek sonuçları yorumları
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS
'Acımak' Devamını oku

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder