8 Ekim 2011 Cumartesi

'rüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum görmek sonuçları yorumları' rüya tabiri rüyada rüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum görmek sonuçları yorumları görmek yorumu

'Hortum'

Hortum Kişi rüyasında bir hortumdan su fışkırdığını görürse hayırlı bir gelir sahibi olur. Rüyada su hortumu görmek kazanca yorumla-nir. Rüyasinda içinden su geçen bir hortum görmek, isinde ka-zançli olacagina veya eline beklemedigi bir yerden mal veya para geçecegine veya bir mirasa konacagina delalet eder. Yangin hortu-mu görmek, kiskançliga isarettir, içinden su geçmeyen kuru bir hortumu [...]

17 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Hortum tabiri ile ilgili aramalar :--rüyada hortumdan su akması-rüyada evi hortumla yıkamak-rüyada dogum suyu-rüyada hortum ev yıkamak-rüyada hortumla evi yıkamakrüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumlarırüyada hortum görmek ,rüyasında hortum gören , hortum rüya tabirleri,hortum tabiri,rüyada hortum görmek yorumları

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder