1 Ekim 2011 Cumartesi

'rüyada hortum çıktığını görmek' rüya tabiri rüyada rüyada hortum çıktığını görmek görmek yorumu

'Hortum'

Hortum Kişi rüyasında bir hortumdan su fışkırdığını görürse hayırlı bir gelir sahibi olur. Rüyada su hortumu görmek kazanca yorumla-nir. Rüyasinda içinden su geçen bir hortum görmek, isinde ka-zançli olacagina veya eline beklemedigi bir yerden mal veya para geçecegine veya bir mirasa konacagina delalet eder. Yangin hortu-mu görmek, kiskançliga isarettir, içinden su geçmeyen kuru bir hortumu [...]

17 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Hortum tabiri ile ilgili aramalar :--rüyada hortumdan su akması-rüyada evi hortumla yıkamak-rüyada hortum ev yıkamakrüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumları

'Ur'

Ur Vücudunda ur çıktığını görmek mal ve para gelmesine; Habis ve öldürücü ur, insana zararı olan yakınına delalet eder. Rüyada ur görmek , işlerinizde önemli bir engelle karşılaşacağınızı gösterir. Rüyada ur görmek, iş hayatınızda büyük sorunlarla karşılaşacaksınız demektir. Rüyada ur ve tümör büyük para ve zenginlik olarak yorumlanır. Rüyada ur görmek malla yorumlanir. Vücudunun her [...]

18 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Ur tabiri ile ilgili aramalar :rüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumları

'ruya tabirleri temmuzda en cok aranan ruya tabirleri'

rüyada sevdigine sarilmak (1666) rüyada başbakanla konuşmak (1566) rüyada öleceğinin söylenmesi (1416) rüyada helalleşmek (1275) rüyada küs olduğun biriyle konuştuğunu görmek (1256) rüyada yunus balığı görmek (1255) rüyada silah sesi duymak (1247) rüyada trene binmek (1140) rüyada hortum çıktığını görmek (1108) rüyada eski sevgiliye sarılmak (1097) rüyada kalabalık misafir görmek (998) rüyada eski işyerini görmek [...]

25 / 07 / 1999 tarihinde yayınlanan ruya tabirleri temmuzda en cok aranan ruya tabirleri tabiri ile ilgili aramalar :rüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumları

'Göğe çıkmak'

Göğe çıkmak Rüyada çikmak, inmenin aksinedir. Bundan dolayi rüyada yüksek bir yere çiktigini gören kimse, çiktigi miktarca mevki ve itibardan düser. Bazen de bu rüya, kendisine zulmetmeye isaret eder. Rüyada yildizlaru kavusacak derecede gökyüzüne çiktigini ve geceleri kendisiyle yol tayin edilen yildizlardan bir yildiza döndügünü gören kimse, yüksek bir mevkiye isarettir. Rüyada yüksege çikmak, seref [...]

17 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Göğe çıkmak tabiri ile ilgili aramalar :rüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumları

'Kabarcık'

Kabarcık İnsan vücudunda görülen kabarcıklar alacağa, mala ve dünyalığa delalet eder. Rüyada kabarcik borçla yorumlanir. Rüyasinda vücudunda bir kabarcik çiktigini görmek, birisine olan bor-cun alacakli tarafindan istenecegine; bir baskasinin vücudunda kabarcik görmek ise, alacagi olan bir parayi borçlusundan isteyecegine, bir kabarcigi tirnagi ile oynayarak kanattigini görmek, alacagi olan bir parayi alacagina isarettir. Bir baska rivayete [...]

17 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Kabarcık tabiri ile ilgili aramalar :rüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumları

'Siğil'

Siğil Vücutta görülen siğil mala delalet eder. Rüyada siğil çıktığını görmek, işlerinizin iyi olacağına, malınızın sürekli artacağına işarettir. Rüyada siğil çıktığını görmek, işlerinizin iyi olacağına, malınızın sürekli artacağına işarettir. Rüyada kişi vücudunda siğil görürse para alır. Siğil ne kadar büyük veya çok ise para da o kadar çok olur.

18 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Siğil tabiri ile ilgili aramalar :rüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumları

'Fare deliği'

Fare deliği Rüyada fare deligi, haktan sapip batil yolda yüründügüne isarettir. Fare deligini agizla kiyaslarlar. Bu sebeple bir fare deliginden çiktigini görmek, kötü bir söz söyleye-rek, kendisini sevenleri incitecegine veya ev halki arasinda bir huzursuzluk doguracagina delalet eder. Bir baska rivayete görede: Rüyada görülen fare deligi, bid’atlara tabi olmaya, bid’atçi ve sapiklann eserlerine uymaya isaret [...]

17 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Fare deliği tabiri ile ilgili aramalar :rüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumları

'Kurtçuk'

Kurtçuk Rüyada görülen küçük kurtçuk, kiz; kurtçuklar da kizlardir. Rüya sahibinin kaminda hisettigi küçük kurtlar, onun malindan yiyen aile ve akrabasindan olan kimselerin üzüntü ve kederidir. Et yiyen veya yemeyen kurtlar, rüya sahibinin baskasinin malindan yiyen ailesidir. Bir kimse arkasindan çiktigini gördügü kurtlar, o kimsenin torunlaridir. Kurtlarin kendi agzindan çiktigini gören kimsenin ailesi kendisine hile [...]

17 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Kurtçuk tabiri ile ilgili aramalar :rüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumları

'Döl'

Döl Rüyada meni, devamli olan nakit maldir, azi da çogu da articidir. Kendisinden meni çiktigini görse, bu onun için meydana çikacak maldir. Elinde veya yaninda baskasinin menisini oldugunu gören kimse, baskasinin malina kavusur. Nikahli birisi menisinin nikahlisina bulastigini görse, ondan muradina kavusur ve bir hayra isabet eder. Haniminin menisini bulastigini gören kimse, ondan faydalanir. Haniminin [...]

17 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Döl tabiri ile ilgili aramalar :rüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumları

'Meni'

Meni Rüyada meni, devamli olan nakit maldir, azi da çogu da articidir. Kendisinden meni çiktigini görse, bu onun için meydana çikacak maldir. Elinde veya yaninda baskasinin menisini oldugunu gören kimse, baskasinin malina kavusur. Nikahli birisi menisinin nikahlisina bulastigini görse, ondan muradina kavusur ve bir hayra isabet eder. Haniminin menisini bulastigini gören kimse, ondan faydalanir. Haniminin [...]

18 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Meni tabiri ile ilgili aramalar :rüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumları

'Sperma'

Sperma Rüyada sperma, devamli olan nakit maldir, azi da çogu da articidir. Kendisinden sperma çiktigini görse, bu onun için meydana çikacak maldir. Elinde veya yaninda baskasinin sperminin oldugunu gören kimse, baskasinin malina kavusur. Nikahli birisi sperminin nikahlisina bulastigini görse, ondan muradina kavusur ve bir hayra isabet eder. Haniminin menisini bulastigini gören kimse, ondan faydalanir. Haniminin [...]

18 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Sperma tabiri ile ilgili aramalar :rüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumları

'Nur. Aydınlık'

Nur. Aydınlık Rüyada nur görmek, hidayete isarettir. Kafir olan birisi rüyada zulmetten nura ve karanliktan aydinliga çiktigini görse, Allah (C.C.) onu islam ve imanla sereflendirir. Ve o kimse dünya ve ahirette manen Allah (C.C.)’a yaklasir, insanin nurdan zulmete çikmasi, zenginlikten sonra fakirlige, izzetten sonra zillete, hidayetten sonra sapikliga ve kör olmasina isarettir. Nur, salih amellere, [...]

18 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Nur. Aydınlık tabiri ile ilgili aramalar :rüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumları

'Yolculuk'

Yolculuk Yol hazırlığı yapmak hayırlı bir işe, Yola çıkmak zenginliğe yahut insanların ahlak ve tıynetlerini ortaya çıkarmaya, arza ölçmeye, Uzak yola çıkmak bir halden başka bir hale geçmeye, Yolculuktan dönmek işin bitmesine, maksadın hasıl olmasına, Hastanın uuzak yola çıkması yahut tanımadığı bir eve gitmesi ölmesine delalet eder. Yolculuğa çıktığını görmek ve ya da arsa alacağınıza [...]

18 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Yolculuk tabiri ile ilgili aramalar :--bulanık suda timsah g-rüyada pis sulardan geçmek-rüyada seccadelerin önünden geçmekrüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumları

'Ateşlenmek'

Ateşlenmek Rüyasında birden ateşinin çıktığını gören kimsenin önünde yepyeni, kısmetli bir gelecek açılacak demektir.

17 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Ateşlenmek tabiri ile ilgili aramalar :rüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumları

'Sivilce'

Sivilce Vücudunda sivilce çıktığını ve bundan su aktığını görmek kurtuluş ve zafere, Vücutta insana zarar vermeyen her türlü ziyadelik nimet ve hayır fazlalığına, Vucuttan çıkan ince kan ve irin mala, Sivilceler, çabuk gelecek ve sevince vesile olacak zenginliğee, Sivilce bacen peşin cezaya delalet eder. Bütün yüzünüzün sivilcelerle kaplı olduğunu gördüyseniz, birtakım sorunlarla ve sıkıntılarla karşılaşacağınız [...]

18 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Sivilce tabiri ile ilgili aramalar :rüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumları

'Sahte'

Sahte Rüyada birşeyin sahte çıktığını gören kimse bir sıkıntı alır.

18 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Sahte tabiri ile ilgili aramalar :rüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumları

'Piyango'

Piyango Kazanmak sevince, kaybetmek üzüntüye; Her çeşit müşterek bahis boş kuruntulara ve üzüntüye delalet eder. Piyangodan kazandığını görmek , hiç beklenmedik çok hayırlı bir servete; eğer kazanılmazsa, başka bir suretle imkan bulunacağına işarettir. Piyango rüyalarına dikkat etmek gerekir. Çünkü bunlar olduğu gibi de çıkabilir. İkramiye çıktığını görmek birine gerçekten de çıkabilir. Ayrıca piyango görmek, bilinmeyen [...]

18 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Piyango tabiri ile ilgili aramalar :rüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumları

'Arpacık'

Arpacık Rüyasında gözünde arpacık çıktığını gören insan, hatırı sayılır bir para alacak ve bunun için uğraşmaya, çalışmaya da gerek kalmayacaktır.

17 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Arpacık tabiri ile ilgili aramalar :rüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumları

'Yat ve kotra'

Yat ve kotra Rüyada bir kotraya veya yata binerek bir geziye çiktigini görmek, hayirli bir ise baslayacagina ve çok kazanacagina delalet eder. Yati kendisinin kullandigini gören, tecrübesiyle basarili bir is adami olur.

18 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Yat ve kotra tabiri ile ilgili aramalar :rüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumları

'Tansiyon'

Tansiyon Rüyada tansiyonun çiktigini gören kimse, nefsani Isteklerinin ve kötü davranislarinin kendisine galip geldigine, tansiyonun inmesi ise bunun aksine isarettir.

18 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Tansiyon tabiri ile ilgili aramalar :rüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumları

'Çiçek hastalığı'

Çiçek hastalığı Rüyada gözünde çiçek ve çiban çiktigini görmek, hakikati örtmeye ve kötü ahlakli kimselerin ahlakiyle aklaklanmaya isaret eder.

17 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Çiçek hastalığı tabiri ile ilgili aramalar :rüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumları

'Küçük kurtlar'

Küçük kurtlar Rüyada görülen küçük kurt kiz, kurtlar da kizlardir. Rüya sahibinin karninda hissettigi küçük kurtlar, onun malindan yiyen aile ve akrabasindan olan kimselerin üzüntü ve kederidir. Riziklari insan vücudundan olan kurtlarin tabiri de böyledir.. Et yiyen veya, yemeyen kurtlar, rüya sahibinin baskasinin malindan yiyen ailesidir. Bir kimse arkasindan çiktigini gördügü kurtlar, o kimsenin torunlaridir. [...]

17 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Küçük kurtlar tabiri ile ilgili aramalar :rüyada hortum çıktığını görmek rüya tabiri rüyada hortum çıktığını görmek sonuçları yorumları

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder