10 Ekim 2011 Pazartesi

'rüyamda kamyon bindim rüya tabiri rüyamda kamyona bindim sonuçları yorumları' rüya tabiri rüyada rüyamda kamyon bindim rüya tabiri rüyamda kamyona bindim sonuçları yorumları görmek yorumu

üya Tabirleri K

'Kamyon'

Kamyon Rüyada kamyon, kedere ve üzüntüye yorumlanır. Böyle bir rüya gören girdiği işten zarara uğrar. Rüyada kamyon, kedere ve üzüntüye yorumlanır. Böyle bir rüya gören girdiği işten zarara uğrar. Rüyada kamyon, kedere yorumlanir. Rüyasinda bir kamyonla seyahat ettigini görmek, bulundugu isinden memnun olmadigina, bir kamyonla esya veya ticari bir mali tasidi-gini veya tasittigini görmek bir [...]

17 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Kamyon tabiri ile ilgili aramalar :--rüyada kırmızı kamyon görmek-rüyada kamyona binmek-rüyada kamyona bini-rüyada kırmızı kamyona binmek ne demek-rüyada kırmızı komyon sürmek-rüyada yüklü kamyona binmek-rüyamda kamyona bindimrüyamda kamyon bindim rüya tabiri rüyamda kamyon bindim sonuçları yorumları

'Laf atmak'

Laf atmak Rüyamda bir kimsenin arkasindan laf attigini veya laf atan bir kisi görmek, ahlakça düsük bir kimse olduguna ve acinacak bir durumda bulunduguna isarettir. Bir baska rivayete görede: Rüyada birisine laf atmak, umumiyetle düsük ahlaka isarettir. Genç bir kiza rüyada laf attigini gören insan, bir acizlik içerisindedir ve acinacak bir halefi ruhiyeye sahip birisi [...]

18 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Laf atmak tabiri ile ilgili aramalar :rüyamda kamyon bindim rüya tabiri rüyamda kamyon bindim sonuçları yorumları

'Laf atmak'

Laf atmak Rüyamda bir kimsenin arkasindan laf attigini veya laf atan bir kisi görmek, ahlakça düsük bir kimse olduguna ve acinacak bir durumda bulunduguna isarettir. Bir baska rivayete görede: Rüyada birisine laf atmak, umumiyetle düsük ahlaka isarettir. Genç bir kiza rüyada laf attigini gören insan, bir acizlik içerisindedir ve acinacak bir halefi ruhiyeye sahip birisi [...]

18 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Laf atmak tabiri ile ilgili aramalar :rüyamda kamyon bindim rüya tabiri rüyamda kamyon bindim sonuçları yorumları

'Panzehir'

Panzehir Zehrin etkisini gideren ilacı görmek korkudan emin olmaya delalet eder. Rüyada panzehir görmek, korkudan emin olmaya isarettir. Rüyada bu ilaci görmek, korkudan emin olmaya delalet eder. Ibni Sirin (R.H.) hazretterine birisi gelip, Ya imam, rüyamda bir yilan elimin bas parmagindan isirdi ve elimin parmagi siserek aci ve istirap verdi ve bir ilaç alip agzima [...]

18 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Panzehir tabiri ile ilgili aramalar :rüyamda kamyon bindim rüya tabiri rüyamda kamyon bindim sonuçları yorumları

'26 temmuz son okunan ruya tabirleri :'

26 temmuz son okunan ruya tabirleri : baldızla yatmak, rüya tabirinde tatlı, rüya tabirinde kaka, ruya tabırlerı kara bocek, rüyada yeşil seccade görmek, rüya tabirinde bok, rüyada boncuklu yeşil seccade görmek, rüyada tanidik erkek görmek, rüyada suda koşmak, rüyada salatalık toplamak, rüya tabirleri mareşal, başkası rüyada hamile olduğunu görmesi, rüyada nakit para çantaya doldurmak, [...]

25 / 07 / 1999 tarihinde yayınlanan 26 temmuz son okunan ruya tabirleri : tabiri ile ilgili aramalar :rüyamda kamyon bindim rüya tabiri rüyamda kamyon bindim sonuçları yorumları

'Ocak'

Ocak Ev işlerini yürüten kimseye, binek hayvanına yahut kişinin kendi otomobiline, kişinin hayatını kazandığı dükkan yahut işine, Ocak bekar için evlenmeye, kafirin müslüman olmasına, günahkarın tövbesine, İzerinde çanak vb. bulunan ocak evli kimse için hanımmının hamile kalmasına, Ocak, bir yerden gelen yahut bir yere giden kimse için eve, Ateşli ocak ihtiyaçları gidermeye ve rızka, ateşsiz [...]

18 / 08 / 2007 tarihinde yayınlanan Ocak tabiri ile ilgili aramalar :rüyamda kamyon bindim rüya tabiri rüyamda kamyon bindim sonuçları yorumları

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder