21 Ocak 2012 Cumartesi

'Rüyada sevgilinizi görmek, sevgilisi olanlar için ayriliga, olmayanlar için yeni bir sevgili edinecegine; sevgilinizle, aranizda tartisma çikarak' rüya tabiri rüyada Rüyada sevgilinizi görmek, sevgilisi olanlar için ayriliga, olmayanlar için yeni bir sevgili edinecegine; sevgilinizle, aranizda tartisma çikarak görmek yorumu

Sevgili ruya tabiri, rüyada Sevgili görmek

Özet: 'Rüyada Sevgili görmek tabirleri 2012 rüya tabirleri tabirin geniş açıklaması aşagıdadır.....

sponsorlu bağlantılar

Sevgili

Rüyada görülen sevgili, gerek kız gerek erkek olsun, bekarlar için mutlu bir karşılaşma; eski bir sevgili ise uzun zamandır ödeyemediği bir borçtan dolayı üzüleceğine; evliler için eski sevgiliyi rüyada görmek, aile içerisine olacak hoşnutsuzluğa işarettir.

Rüyada görülen sevgili, gerek kız gerek erkek olsun, güzel bir evliliğe yorumlanır. Eski bir sevgili görmek ise uzun zamandır ödeyemediği bir borç nedeniyle sıkıntıya düşeceğini belirtir. Evliler için eski sevgiliyi rüyada görmek, aile huzurunuzun bozulacağına yorumlanır.


sponsorlu bağlantılar

Rüyada sevgilinizi görmek, sevgilisi olanlar için ayriliga, olmayanlar için yeni bir sevgili edinecegine; sevgilinizle, aranizda tartisma çikarak ayrildiginizi görmek, bir rakibinizin sevgilinizi sizden alacagina isarettir.

Rüyada sevgiliyi görmek; güler yüzlü ise ondan güzel bir haber alacağınıza, sinirli ise bir dedikodu yüzünden ufak bir tartışma yaşayacağınıza, sevgili ile gezmek; muradınıza ereceğinize, kavga etmek; evleneceğinize işarettir.


sponsorlu bağlantılar

Simple Etiketler:ruyada sevgılıyı baskasıyla gormek,rüyada sevdiğini başkasıyla görmek,rüyada eski sevgiliyi başkasıyla görmek,kız kıza yatmak rüya tabiri,rüyada birinin dizinde uyumak,ruyada sevgılıyle yatmak,rüyada sevdiğinle konuşmak,rüyada sevgilinin gittiğini görmek,rüyada sevgili görmek,rüyada sevgilinin evinde olmak,rüyada sevdiğinle yatmak,rüyada ayrıldığın sevdiğiyle sevişmek,rüyada ayrıldıgın sevgiliyle sarılmak,rüyada eskı sevgılıye sarılıp ağlamak,rüyada sevgilimi bir başka kızla yakın görmek

Benzer rüua tabirleri:

  1. Çizme (10.3) Çizme Uzun konçlu ayakkabı meşin olursa rütbeye, Çizme gemici yahut kiracıya, nikah memuruna, doğru yolda olan kimseye; Normal çizme evin hanımına yahut yolculuğa delalet eder. Giydiğini görmek, uğraşılan her işte...
  2. Mağaza (9.8) Mağaza Bakınız; Dükkan. Genç bir erkek için faydalı bir işe; tecrübeli yaştakiler için kârlı ve kazançlı bir rızka; kadın için ev hayatında mutlu ve iyi bir ömür süreceğine işarettir. Genç...
  3. Buket (9.8) Buket Çiçek demeti genç kız için evlenmeye, bekar erkek için sevinçli habere, Evliler için misafire ve sevince vesile olacak gelişmelere delalet eder. ( ayrıca Bakınız; Çiçek.) Eğer kişi bekarsa yeni...
  4. Pantolon (9.1) Pantolon Bakınız; Şalvar. Siyah renkli pantolon giymek, hatırlı insanlar için iyi bir rüyadır. Eski ve yırtık pantolon giymek tasa ve kedere; ipek ve yün pantolon, rengi ne olursa olsun çok...
  5. Nağme (8.6) Nağme Bakınız; Ezgi. Rüyada güzel sarkilar dinlemek, yasiniz ne olursa olsun eski hatiralarinizin can...
  6. Dans (8.6) Dans kişinin ve ev halkının ev içinde dans etmesi sevinç ve neşeye, Dans pistinde yahut başka insanların bulunduğu yerlerde eşiyle, yalnız yahut başkası ile dans etmek musibet ve hayasızlığa, Dans...
  7. Sardunya (8) Sardunya Rüyada sardunya uzun zamandır görmediğiniz bir arkadaşınızı misafir edeceğinize işaret eder. Rüyada sardunya uzun zamandır görmediğiniz bir arkadaşınızı misafir edeceğinize işaret eder. Mutlu bir yuva, rahat bir ev, huzurlu...
  8. Fırıncı (7.7) Fırıncı İnsanlara hizmet eden varlık sahibi bir kimseye, Fırıncı çocuk, sevgili, merhametli yönetici, korkudan emniyet ve mal bolluğuna delalet eder. (Ayrıca Bakınız; Ekmek.) Rüyada firinci görmek mahalle muhtari gibi halkin...
  9. Esans (7.5) Esans Bakınız; Güzel Koku. Rüyada esans gibi güzel kokular sürmek, yakın bir saadeti haber verir. Esans veya güzel koku almak, onu seven birisinin daima onu düşünmekte olduğunu bildirir. Bir esans...
  10. Etek (7.5) Etek Kısa bir yol olarak yorumlanır. Etek güzel ise yol o kadar kısmetlidir. Rüyada etek gören erkek, hayirli bir izdivaca ko-nar. Kisa etek izdivacin aceleye gelecegine, uzun etek izdivacin uzun...
  11. Saksı (7.1) Saksı Rüyasında saksı gören bir kimse, genç güzel bir kızla evlenir, evli ise kar kazancı artar. Bekarlar için güzel saksı evliliktir. Evliler için hayırlı evlat ve kısmettir. Boş saksı sıkıcı...
  12. Oğlak (7) Oğlak Boğazlanmış oğlak görmek çocuk ölümüne, Oğlak ve kuzu boğazlamak yahut onlara binmek çocuklarla oyun oynamaya ve eğlenmeye, Oğlak eti çocuk tarafından gelecek az mala delalet eder. ( Daha geniş...
  13. Anjin (7) Anjin Rüyada anjin hastaligina yakalandigini görmek, uzun zamandan beri borç içinde olup bunu bir türlü ödeyemedigi için sikinti içinde olduguna isarettir. Anjin hastaligi bir rivayete göre vaadden dönmege veya verilen...
  14. Faraş (7) Faraş Kişinin gizlediği şeylerin ortaya çıkacağına işaret eder. Dedikodudur. Rüyada faras görmek hayra yorumlanir. Rüyasinda evde süprüntüleri bir farasa alarak çöplüge attigini görmek, günahlarina tövbe edip dini ödevlerini yerine getirdigine...
  15. Senet (7) Senet Genç bir erkek rüyasında senet veya herhangi bir evrakı imzaladığını görürse, sonunda kendisi için derin üzüntülere sebep olacak mektup yazacağına; orta yaşta ise, güvenilmeyen bir memur olduğuna; genç kızlar...
  16. Kibrit (6.9) Kibrit Kibrik yakmak yahut onunla ocak vs. tutuşturmak hidayet ve menfaate, sevinç ve ferahlığa delalet eder. Ummadığınız bir anda yaşamınızda önemli değişiklikler olacak demektir. Rüyasında yanan kibrit gören, genç bir...
  17. Mezarlık (6.8) Mezarlık Rüyasında mezarlık görenin, günahlarına tövbe edeceğine; kendisini ölmüş görenin, ömrünün uzun olacağına; bir ölüyü ağlarken görmesi iyi ve hayırlı haberlere; ölüyü kaçarken görmesi uzun ömre; mezar kazdığını görmek, vefat...
  18. Nilüfer (6.8) Nilüfer iffet ve utanma duygusuna, gizlenmeye, hayırlı işlerde sarf edilecek mala, Deniz yolculuğu yapan kimsenin bu çiçeği görmesi geminin karaya oturmasına yahut boğulmasına; Bu çiçeği görmek bazen renkten renge girmeye,...
  19. Maydanoz tohumu (6.7) Maydanoz tohumu Rüyada maydanoz tohumu yelek, Bagliga ve iyilige delalet eder, Ebu Sait El-Vaiz’e göre; herhangi yenir bir seyin tohumunu rüyada görmek, gerek meyve ve gerek sebze olsun eger tatlilardan...
  20. Katır (6.7) Katır İnatçı kimseye, kısır erkek veya kadına, zina mahsülü çocuğa yahut yolculuğa, Katıra binip kıble yönüne doğru gitmek haccetmeye, diğer yönlere doğru gitmek debdebeli yolculuğa, Katıra binmek uzun ömre yahut...
Etiketler:Sevgili ruya tabiri, rüyada Sevgili görmek, Sevgili yorumları , Sevgili islam dini rüya tabirleri,rüyasında Sevgili gören kişi,rüyamda Sevgili gördüm

Gördüğünüz rüyayı bizimle paylaşın.

Sevgili rüya tabiri için 12 Tane Yorum “var”

  1. özge diyor ki:

    İyi günler,

    Rüyamda eski sevgilimin evini gördüm. Fakat tesadüf bu ya teyzemin eviyle yan yana dairelerde bitişik oturuyorlarmış. Balkonunda halılar camlarında renk renk kumaşlar asılı olan bi dairesi vardı. Daha sonrta evin içini görmeye başladım koç, koyun vardı üzerleri kırmızı delikli bi kumaşla kaplıydı bir de, kırmızı çuvalda patatesler vardı evinde. Eşide bir odadan çıkıp diğerine giriyordu yüzü asık şekilde. Lütfen yardım bunlar ne demek ??

  2. taner diyor ki:

    ben bir süre önce ayrıldıgım kız arkadaşımı rüyamda bir erkekle alışveriş yaparken gördüm.. bunun anlami nedir yardimci olurmusunuz?

  3. [...] görmek, rüyada birinin işemesini, rüyada kekler yapmak, rüyada birine sarilip yatmak, ruyada eskı sevgılının halı yıkadıgını gormek, rüyada kuruyemiş yediğini görmek, rüyada erik vermek, rüyada eski hisim, rüyasında [...]

  4. halı diyor ki:

    çok faydalı bir yazı olmuş, kesinlikle herkese tavsiye ediyorum. ve bu tarz konuların devamını bekliyoruz … ellerinize sağlık

  5. selin diyor ki:

    sevgilimden ayrılalı 8 ay kadar oldu ama sürekli onu rüyamda görüyorum. şuanda onun bir sevgilisi var ama rüyamda beni hala sevdiğini söylüyor bu ne anlama geliyor lütfen yardım bekliyorum

  6. yeşim diyor ki:

    rüyamda gerçekte tanımadığım bir erkekle (yaşıtım) sarılmıştık.ben başımı onun omzuna yasladım oda beni belimden tutuyordu. be ne demek ??

  7. afacan diyor ki:

    merhaba.. ben de eski sevgilimden ayrıldıktan sonra başkasıyla görüşmeye başladım. fakat eskisini hala unutamadım. bir gece rüyamda onun başkasıyla evleneceğini duyuyorum ve hıçkıra hıçkıra ağlayarak onu bulmaya çalışıyorum. bu rüyanın yorumunda yardımcı olabilirmisiniz , lütfen?

  8. leyla diyor ki:

    rüyamda yaklasık bır aydır görusmedıgım sevgılım eve gelıyor bır odaya gecıyor bılgısayarın basın uzun bır sure sonra oturduktan sonra ben gıdıyorum dıyor. bende sasırıyorum, guya ruyamda daha önce benım eve geldıgınde uzun uzun sohbet edermıs…..
    ha bu arada sevgılım ruya harıcınde hıc evıme gelmıs degıl,sadece ılkkez ruyamda gördum.. yorumlarsanız sevınırım

  9. HATICE diyor ki:

    ben 3 yıllık ewlıyım 1 haftayı geckınsuredır hergun sureklı eskı sewgılımıruyamda gorerek uykumdan uyanıyorum.tuhaf olan bır sey war.hıcbır ruyamda kesınlıkle konusmuyor.bu ne anlama gelıo lutfen yardım edın.cevabınızı sabırsızlıkla beklıyorum

  10. tatli-kiz diyor ki:

    kocana sorsana =D saka saka kizma. Ama benim duyduguma göre eger ki rüyanda birini görürsen ve o hic konusmaz ise o kisinin ruhu gercekten sana gelmistir. Hmm, belkide sevgilin seni unutamamistir ve hala sayikliyordur. Kalbi cok temizdir ve rüyana gelebiliyordur..

  11. Ayşegül diyor ki:

    Merhaba rüyamda sevgilim odamin kapısının dışında bağdaş kurmuş oturuyor.kapı sonuna kadar açık ben yatakta yatıyorum.ona bakıp gülümsüyorum.oda bana bakıp gülümseyerek benim resmimi çiziyor.sonra yanıma çağırıyorum.geliyor ve sarılarak uyuyoruz.ama bir süredir sevgilimle gerçekte aramız hiç iyi değil.ne anlama geliyor.

Gördüğünüz Sevgili Rüya tabiri ile ilgili rüyanızı Bizimle paylaşın

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder