15 Haziran 2012 Cuma

'Rüyalar ve Rüya Tabirleri' rüya tabiri rüyada Rüyalar ve Rüya Tabirleri görmek yorumu


Rüyalar ve Rüya Tabirleri

    servet alabaş

     
    TAŞLAMAK
     Rüya tabirinde demişki rüyamda beyoğlu gibi bi ortamda birden bir gurubun ortasında ailemle birlikte kalarak eve girecekken taşlanmaya başladım yolda kafam kanamaya başladı hastaneye gitmemize karşın doktorlar müdahele etme DEVAMI..

    songül.şimşek

     
    KESILMIŞ BIR ŞEY
     Rüya tabirinde demişki mrb. babam 9 ay önce kaybettim rüyamada babamın çok sinirlenip annemi kestiğini gördüm bende olanları görüyorum ama korkudan bişey yapamıyorum babam bende bana çorpa yap diyince o esnadad eniştem ve DEVAMI..

    sevda

     
    OĞUL
     Rüya tabirinde demişki oğlum yanıma geldi ve kanının acıktığını söyledi.... Daha sonra okula götürüyordum ve paçalarının yağmur suyundan ıslandığını gördüm... DEVAMI..

    Seren

     
    KURT KÖPEĞI
     Rüya tabirinde demişki Ben rüyamda kocaman bir kurt köpeğinden kaçıyordum.Sonra köpek beni yakalayacak gibi olunca önümü gösterip ona "tut oğlum" ! dedim ve önümden kosmaya devam etti.Daha sonra caddenin ortasına oturdu.Ora DEVAMI..

    kadem

     
    DÖVMEK - DÖVÜLMEK
     Rüya tabirinde demişki çok sevdiğim sevgilimi kıskançlık sebebiyle herkesin onunde çok dövdum ruyamın ne anlama geldiğini yazarsaniz çok sevınırm.... 2.ayni gecede görduğum 2 cı ruya 11 hazıran 2012 de ruyamda her taraf kar DEVAMI..

    selda

     
    ÖLECEGININ SOYLENMESI
     Rüya tabirinde demişki kızım rüyasında peygamber efendimizle (s.a.s) konuştuğunu söyledi.bizim eve gelmiş.yakında öleceksin demiş.hayatı yaşa Allah'a inancını yitirme demiş.sonra peygamberimizin(s.a.s) göğe yükseldiğini gör DEVAMI..

    hasret

     
    KÜRTAJ
     Rüya tabirinde demişki ya bende ruyamda hamileydi 3aylik heralde istemeden sevgilim hamile kaldim sonra aldirmak istoyordum ama birturlu zaman yoktu doktora gidip aldirim tskler. DEVAMI..

    KARAMURAT

     
    MEZAR, MEZARLIK
     Rüya tabirinde demişki kendimin ölüm tarihini gördüm ölüm tarihi 04/10/2015 te öleceyimi gördüm gercek olurmu DEVAMI..

    rümeysa

     
    BOYUNA SARILMAK
     Rüya tabirinde demişki rüyamda sewdigim erkege sarılıyordum....:):) DEVAMI..

    Merve

     
    ÖZÜR DILEMEK
     Rüya tabirinde demişki aynen eylülcüm bende sürekli küs olduğum arkadaşımı rüyamda görüyorum benden özür diliyo bişey oluyo işte benim yanıma geliyo evime geliyo pişman olduğunu söylüyo anlamını bilen söylesin DEVAMI..

    ayla

     
    RÜYA YORUMLARI
     Rüya tabirinde demişki merhaba lutfen cok onemli yorumlarsaniz ruyada hoslandigin adamin basqa birini sevmesini demesi ne anlama gelir DEVAMI..

    zeynep

     
    TAŞLAMAK
     Rüya tabirinde demişki rüyamda renkli bir anne kedi vardı o kedinin beş yavrusu vardı hepsi farklı renkliydi işte ben o anne kediyle konuşuyordum sonra arkadan köpekler geliyordu anne kedi korktu ve yavrularıyla koştu bende DEVAMI..

    merve

     
    RUYAMI YORUMLAR MISINIZ?
     Rüya tabirinde demişki iyi günler rüyamı yorumlayabilirseniz sevinirim" Ben yüksek bir yerden düşerken dağlık taşlık bir yere düşerken sevgilim beni tutuyor ayrıca düşerken ağlıyorum." ne anlama geldiğini yorumlayabilirseni DEVAMI..

    sevdiye

     
    KARI-KOCA
     Rüya tabirinde demişki merhaba ben rüyamda sürekli eşimin başka bir kadınla evlendiğini yada nişanlandığını yani beraber olduğunu görüyorum ve bundanda benin haberim oluyor bazı rüya tabirlerine baktım ama pek bir şey görem DEVAMI..

    rojda

     
    BARIŞ / BARIŞMAK
     Rüya tabirinde demişki arkadasımın küs oldugu biriyle barıştıgını gordum ıkısıdee benım arkadasımm sızce ne anlama gelir DEVAMI..

    fatmanur

     
    TEKLIF
     Rüya tabirinde demişki Rüyamda sevdigim cocuk tane mesaj atıyordu. Cıkalım o zaman diye. Yani sevglilik teklfi. Ancak bir önceki günde rüyamda gene mesaj atyrdu artk gorusmeyelm dye. Yarmdmcı olun lütfen DEVAMI..

    arzuv

     
    TEMIZLIK
     Rüya tabirinde demişki ruyamda patronumun temizlik yapdıgını gördüm DEVAMI..

    Orkun

     
    SERMEK
     Rüya tabirinde demişki ruyamda bizim evin icindeyiz ve aile bireylerinin disinda, bir iki tane de pek de yakindan tanimadigim kisi var ve oturuyoruz hep birlikte. bir muddet sonra babam ve ben disari yuruyuse cikiyoruz. bu DEVAMI..

    mehmet

     
    DUA
     Rüya tabirinde demişki selamon aleyküm değerli arkadaşım ben üç rüyamı yazıcam eğer yorumlarsanız sevinirim şimdi ilk önce ezan okuyordum okuduğum ezandan ağlayarak uyandım daha sonra hep istediğim yüce allahımdan peyganber DEVAMI..

    hulya

     
    KALABALIK
     Rüya tabirinde demişki ben ruyalarimda surekli kalabalik goruyorum DEVAMI..

    hüseyin

     
    YARA
     Rüya tabirinde demişki annem rüyasında benim elimin baş parmak kısmından orrtasına kadar yarıldığını görmüş teşekkürker DEVAMI..

    ensar

     
    ŞEHIT
     Rüya tabirinde demişki abim rüyasında benim şehit olduğumu görmüş ve bayağı ağladım falan diyordu. bunun ne anlama geldiği DEVAMI..

    Maya

     
    SEVGILI
     Rüya tabirinde demişki Rüyamda beyaz araba goryorum bazen lüks bazen eski model ne anlama gelir DEVAMI..

    Maya

     
    SEVGILI
     Rüya tabirinde demişki Rüyamda sevgilim hep beni bilaskasiyla aldatıyor ve ben bı türlü yakalayamiyorum.uzun saçlı kız goryorum sürekli yaninda bu nasil yorumlanir DEVAMI..

    filiz

     
    İKIZ
     Rüya tabirinde demişki rüyamda ikiz bebeklerim vardı biri kız biri erkekti suyun yanında oynuyorlardı DEVAMI..

    felicty mia

     
    ERKEK
     Rüya tabirinde demişki Abi noluyo ya birisi bişey söylesin lütfen. 3 oldu bu, hep birisiyle sevgili olduğumu görüyorum. Kötü bir şey yok ama, çok mutlu oluyorum, gerçek gibi ve o kadar hoş ki.. Ben hiç o kadar talı bir mutl DEVAMI..

    zehra

     
    ERKEK ÇOCUK
     Rüya tabirinde demişki eşim rüyasında bana benzeyen bir erkek cocugumuz oldugunu görmüş yorumlarsanız cok sevinirim DEVAMI..

    nazlı

     
    SEVIŞMEK
     Rüya tabirinde demişki rüyamda artık görüşmediğim eski bir kız arkadaşımla sevişdim ne anlama geliyor acaba.... DEVAMI..

    konul

     
    ELÇI
     Rüya tabirinde demişki salam men yuxuda tanimadigim adamin mene elci geldiyini gormuwem aileminde razilig verir bunun menasi nedi? DEVAMI..

    ceylan

     
    ERKEK
     Rüya tabirinde demişki ruyamda bi tanidikerkegi gordum benle iyi davraniyordu guzel sozler diyordu o ne demek? DEVAMI..

    sevgi

     
    DEVLET BAŞKANI
     Rüya tabirinde demişki Rüyamda başbakanımız Sn. Erdoğan ı gördüm. Biraz üzgündü ama konuşmamız sonrasında ferahlamıştı. Bana telefon numarasını yazıp verdi. Hayır olsun. DEVAMI..

    Dilek Doğrukan

     
    YANIK
     Rüya tabirinde demişki eşimi rüyamda yanmış gördüm.Elektrik çarpmıştı komple sağ tarafı yanmıştı ağlıyordum..Çok korktum içime bir his inmişdi.. DEVAMI..

    turhan

     
    DIŞKI
     Rüya tabirinde demişki Rüyamda kendi dışkımı alıp yiyorum DEVAMI..

    haydar

     
    EVE KUŞ GIRMESI
     Rüya tabirinde demişki Aynı rüyanın bire birini hemen hemen ben gördüm hatta ışıkları 5kapatarak yakalıyorum tek tek kuşları... Ne demek ruyada kuş yakalamak görmek serçe hepsi bende ama.. DEVAMI..

    aleyna

     
    KAPLUMBAĞA
     Rüya tabirinde demişki beyaz kaplumbağa mı olur :D DEVAMI..

    Tuba

     
    MADENI PARA
     Rüya tabirinde demişki Rüyamda bozuk demir paralar topluyorum sonra bunları komşumuzun bahçesine atıyorum acaba bu ne manaya gelir bilen varmı DEVAMI..

    pınar

     
    YARA
     Rüya tabirinde demişki Rüyamda göğsümün üstünde ortada 2 tane kabuk bağlamış küçük yara vardı..sonra erkek kardeşim bana zarar vermek için yaramın kabuğunu kopardı sol taraftaki yaramın ama onun koparmasıyla birlikte benim DEVAMI..

    sedanur

     
    MEZAR, MEZARLIK
     Rüya tabirinde demişki rüyamda mezarlıgın içinden geciyoruz eşim ben kardeşim ve eşimin kardeşi ve sonra dere kenarına geliyoruz orada kocaman bi yılan eşim onu yakalıamaya gidiyo ama yılan bana doğru gelip yüzüğüme dolnanı DEVAMI..

    Burcu

     
    ALYANS
     Rüya tabirinde demişki Rüyamda aglaya aglaya nişanlandıqımı gördüm ve hala etkisindeym bunu bana yorumlarmısınız DEVAMI..

    sabiha

     
    İÇKI IÇMEK
     Rüya tabirinde demişki meraba ben rüyamda kız kardeşimi görüyorum eşinin içki içtiğini söylüyor nasıl olur onun evlenince içmiyordu neden söylemedin dediğimde abla öyle olması gerekiyordu dedi ben uyandım...yorumunu bekliyo DEVAMI..

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder