8 Temmuz 2012 Pazar

'Rüyada Kurtarmak görmek nedir Kurtarmak rüyatabirleri,Kurtarmak rüya tabiri' rüya tabiri rüyada Rüyada Kurtarmak görmek nedir Kurtarmak rüyatabirleri,Kurtarmak rüya tabiri görmek yorumu


Kurtarmak
Rüyada kurtarıldığınızı gördüyseniz, birtakım tehlikeler atlatacağınız veya birtakım zorlukları aşacağınız anlamına gelir.

Benzer rüya tabirleri:

  1. İNTIHAR ETMEK (13.5) İntihar etmek Bakınız; Öldürmek. İntihar gençlik çağının dertli, [...]...
  2. ZIPLAMAK (10.6) Zıplamak Zıplamak veya bir şeyin üstünden atlamak, karşınıza [...]...
  3. GÖÇ ETMEK (9) Göç etmek Göç ettiğinizi görmek, hastalanacağınız anlamına gelir. [...]...
  4. KIRMIZI (9) Kırmızı Rüyada kırmızı görmek yakında romantik bir aşk [...]...
  5. ARKADAŞ (8.8) Arkadaş Kişinin kendi haline, tavır ve davranışlarına delalet [...]...
  6. DAVET / DAVETIYE (8.1) Davet / davetiye İtibar görmeye, Davetiye almak bir [...]...
  7. FIRÇA (7.9) Fırça Saç taramak yaptığınız bir hata nedeniyle bazı [...]...
  8. ÇIĞLIK (7.7) Çığlık Rüyanızda siz çığlık attıysanız ya da çığlık [...]...
  9. HEDIYE (7.6) Hediye Ferahlığa, dostluk ve sevgiye, dargınların barışmasına, evlenmek [...]...
  10. CÜZDAN (7.5) Cüzdan Sırra ve gizli durumlara delalet eder. ( [...]...
  11. GÖRÜNMEZLIK (7.1) Görünmezlik Rüyada görünmez bir insan olduğunuzu gördüyseniz, dikkat [...]...
  12. ANIT MEZAR (7.1) Anıt mezar Ünlü bir yakınınızın hastalık veya ölüm [...]...
  13. EVLATLIK ÇOCUK (6.9) Evlatlık çocuk Kendinizin veya etrafınızda bir kişinin evlatlık [...]...
  14. AT ARABASI (6.7) At arabası At arabasına bindiğinizi görmek, geçici bir [...]...
  15. FIKRA (6.6) Fıkra Rüyada fıkra anlattığınızı gördüyseniz, hayatı çok fazla [...]...
  16. BIRA (6.6) Bira Sırları açıklamaya; hastalığa; zorlukla ya da birinin [...]...
  17. ZENGINLIK (6.6) Zenginlik Rüyada zengin olduğunuzu ve rahat bir yaşam [...]...
  18. AKORDEON (6.4) Akordeon Bakınız; Çalgı Aletleri. Müziği dinlemek, yakında mutlu [...]...
  19. ELEKTRIK (6.4) Elektrik Hayatınızda birtakım ani değişiklikler sizin aleyhinize olacak. [...]...
  20. KÜTÜPHANE (6.4) Kütüphane Zorluk ve sıkıntıyla birlikte onurlu yaşamaya, ilim [...]...
  21. Rüyanızı Bizimle Paylaşın..

    1. leyla : Demişki
      rüyamda birini denizden kurtarıyordum
    2. asiye : Demişki
      el yikama lavabonun basindayim, borunun icine bir bebek dusmus ve ben ayagindan tutmusum, onu ordan cikarmaya calisiyorum ama cok endiseliyim cunki bebek ters dusmus boruya. bebegi kurtariyorum. once hic tepki vermedigi icin olu sandim sonra sarsilma sonunda kendine geliyor. oyle mutlu oldumki. acaba bu ruya ne demek cok etkiledi beni
    3. vahit : Demişki
      kızımı rüyamda düşmekten kurtardım eşimde rüyasında kızımın kayboldunu sonra buldunu görmüş
    4. kadir : Demişki
      rüyamda inşaat yapmak için bizim arazide kazmayla kazarken bir çocuk yan arazide yatarken gördüm
    5. Sena : Demişki
      Ruyamda yerde bir erkek bebegi vardi onu yerden aldim ve siddetli esen ruzgarda ona siper oldum.Ölmesin diye cabalamama rağmen bebek kucağimda öldü
    6. ayten akınlı : Demişki
      rüyamda engın denizde bir bebek ve ben varım bottayım bot su alıyor bebeyı kurtarmaya çalışıyorum ama denızın ortasındayım karayı goruyorum cıkmadan uyanmişım ve etkısın de kaldım denız çok güzeldı dalga yoktu mavi deniz dı
      Rüyada Kurtarmak görmek nedir Kurtarmak rüyatabirleri,Kurtarmak rüya tabiri acıklaması,Kurtarmak islami rüyatabirleri,Kurtarmak rüya yorumları

    Benzer Yazılar



    0 yorum:

    Yorum Gönder