10 Ağustos 2012 Cuma

'Birisiyle beraber yemek yemek Yabanci birisiyle yemek yemek Rüya Tabirleri' rüya tabiri rüyada Birisiyle beraber yemek yemek Yabanci birisiyle yemek yemek Rüya Tabirleri görmek yorumu


 Birisiyle beraber yemek yemek Rüya Tabirleri :

Birisiyle beraber yemek yemek
Rüyada ölüyle beraber yemek, borca isaret eder. Yabanci birisiyle yemek yemek, o yabancidan elde edecegi hayra cin ve seytanlarla beraber yemek yemek de serli kimselerle beraber düsüp kalkmaya isaret eder.

Benzer rüya tabirleri:

  1. BAL YEMEK Bal yemek Rüyasinda bir petekten bal yedigini gör-mek, [...]...
  2. BADEM Badem Mevsiminde görülen yeşil badem (çağla badem) temiz [...]...
  3. AĞAÇ TEKNE Ağaç tekne Rüyada görülen agaç tekne dünyaliga ve [...]...
  4. ALET Alet Kişinin elde edeceği mal ve rızıktır. ( [...]...
  5. BAL Bal Dindar insan için dinin özünü ve ruhunu [...]...
  6. BIBERON Biberon Rüyada bir bebege biberonla süt içirdigini gör-mek, [...]...
  7.  Rüyanızı Bizimle Paylaşın..

    1. filiz çelik : Demişki
      MERHABA UZUN ZAMANDIR RÜYA GÖRMÜYORDUM BU RÜYAMI BANA AÇIKLARMISINIZ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
      Rüyamda hiç tanımadığım kalabalık ailenin içindeyim 10 yaşlarında 4 veya 5 erkek çocukları var ve yer sofrası kurulmuş benim yanımda 2 kız kardeşim var ve yerde yemek yiyoruz daha sonra namaz kılmak için başka bir odaya gidiyorum orda yine 10 yaşlarında 3 tane erkek çocuğu yatarken görüyorum ne sessizce namaz kılmaya çalışıyorum ama bu arada kıblenin dünde mi yokta tersindemi diye düşünüyorum. sonra kendimi evin önünde geniş bir balkonda masada oturmuş kız kardeşlerimle çay içiyorum bahçenin önünde bir tane büyük ağaç var bu ne ağacı bilmiyorum ama bahçe çok tanıdık geliyor bana sonra düşününce bu evin ve bahçenin anneannemin evi olduğunu hatırlıyorum daha sonrada uyandım
    2. cemal : Demişki
      rüyamda sevdiğim bir erkekle beraber yemek yiyiyordum bi ara başımdaki şalı elledi yani benyemde ki şekile bakmak için bu çocuk çok sevdiğim biri sık sık ta rüyam da görüyorum masada iki kişi daha vardı ama onları tam olarak hatırlamıyorum…

    Benzer Yazılar



    0 yorum:

    Yorum Gönder