11 Ekim 2012 Perşembe

'Kalabalık Rüya Tabirleri :' rüya tabiri rüyada Kalabalık Rüya Tabirleri : görmek yorumu

Kalabalık Rüya Tabirleri :


Kalabalık
Meydanları ve stadyumları dolduran kalabalıklar döküntü insanlara, amaçsız ve şuursuz kitlelere, Kendini kalabalıklar içinde iyi bir konumda görmek rütbeye, hükmetme yetkisine ve isim yapmaya, Kalabalık görmek tüccar için bol müşteriye, ağzı dualı kimse için ondan dua isteyenin çok olmasına, Kamu menfaatine yahut hayırlı bir maksatla bir araya toplanan insanların meydana getirdiği kalabalık rahmet ve nusrete, hayır ve berekete delalet eder.
Rüyada kalabalık gören kimsenin işlerinde bütün engelleri aşarak, güzel bir yaşam süreceğine yorumlanır.
Rüyada kalabalık gören kimsenin işlerinde bütün engelleri aşarak, güzel bir yaşam süreceğine yorumlanır.
Kişinin yaptığı hata yüzünden sıkılacağına işaret eder.
Rüyada kalabalik insanlar arasinda oldugunu ve aralarindan çikamadigini görmek, büyük bir devlete erecegine delildir. Rüyasinda kalabalik arasinda yol bulup bir kenara çikabildigini görmek, tüccarsa karinin artacagina, memursa terfi edecegime, ögrenci ise sinifi geçecegine, ev kadini ise kocasi ile ara-sinin çok iyilesecegine isarettir. Bir baska rivayete görede: Bir kimse rüyada kalabalik ve izdiham oldugunu görse, rütbe ve saltanati büyük olur ve isim yapar. Eger o kimse tüccar ise. müsterisi çok olur, duasi makbul kimselerden ise dua isteyenleri çok olur.

Benzer rüya tabirleri:

  • İzci İzci Rüyasında izci olduğunu gören kimse kalabalık bir [...]...
  • Bilirkişi Bilirkişi Kendinizi bir mahkeme tarafindan bilirkisi olarak atandiginizi [...]...
  • Fuar Fuar Rüyasında bir fuarda gezdiğini görmek hayatı çok [...]...
  • Jüri Jüri Bir maksat için toplanan jüri mensuplarını görmek, [...]...
  • Çekiç Çekiç Lazım olduğunda imdada yetişen dosta, Otoriteyi sağlayan [...]...
  • Hazreti Ali (r.a) Hazreti Ali (r.a) Rüyada Hazreti Ali’yi görmek çok [...]...
  • Ali ebi talib (hz ali) (r.a) Ali ebi talib (hz ali) (r.a) Rüyada Hazreti [...]...
  • Çolaklık Çolaklık Rüyada iki elinin çolak oldugunu gören kimse, [...]...
  • Cünüplük Cünüplük Cünüp olduğunu görmek, abdestsiz olarak bir ihtiyacını [...]...
  • Büyükanne – büyük baba Büyükanne – büyük baba Akıllı ve sizden daha [...]...
  • Figüran Figüran Filmlerde küçük ve önemsiz rolleri üstlenen birini [...]...
  • Eğer ve gem Eğer ve gem At üzerinde eger görmek seref [...]...
  • Dede Dede Dede olduğunu görmek uzun ömre delalet eder. [...]...
  • Fakirlik Fakirlik Rüyada fakir olduğunuzu gördüyseniz, sıkıntı ve üzüntünün [...]...
  • İdris (a.s.) İdris (a.s.) Günahtan sakınmaya; inanç ve amelde şuurlu [...]...
  • Cemaziyel evvel Cemaziyel evvel Eş ve kızlarından birinin vefatına, Bu [...]...
  • Demirci Demirci Bilinmeyen demirci büyük bir sultana, Bilinen demirci [...]...
  • İstasyon İstasyon Rüyasında istasyon gören kimsenin planlarını bir süre [...]...
  • ruya tabirleri temmuzda en cok aranan ruya tabirleri rüyada sevdigine sarilmak (1666) rüyada başbakanla konuşmak (1566) [...]...
  • Azat Azat Rüyasında hayvan azat etmek, büyük sıkıntıdan kurtulmak [...]...
  • Rüyanızı Bizimle Paylaşın..

    1. ceren : Demişki
      rüyamda erkek arkadaşımla kendi evimizde bir kalabalık gördüm…bir parti vermiş ve birçok kişiyi çağırmış ama bana bundan bahsetmemişti bende bu kalabalığı evden çıkarmaya çalışmıştım tam hatırlamıyorum ama sonunda da onları evimden atmıştım
      • mehmet : Demişki
        CEREN SENDE BENİM GİBİ HARAP B İTAB VE BİÇARESİN. DUYGU SELİ İÇİNDE KENDİME BİR ÇIKAR KAPI BULDUĞUM İÇİN SEVİNÇLİİYİM HALEN MSJ YAZMADILAR AMA YİNEDE SAĞOLSUNLAR. SANA BİR CEVAP VEREN OLDUMU ÇOK MERAK EDİYORUM. SEN BURADA DERTLERİNE ÇARE HAYATINA BİR YOL ÇİZEBİLECEK KADAR IŞIK GÖRDÜNMÜ. YOKSA BU ADRES BİZİN İÇİN BİR KARŞILAŞMA YERİ BİR HUZURUN BAŞLANGICIMI OLACAK? FİKRİ ŞU ANA AKLIMA DÜŞTÜ VE SENLE PAYLAŞMAK İSTEDİM. UMARIM SEN BENİ ANLAR VE DUYGULARIMA SAYGI GÖSTERİRSİN. BEN HAYATIMI SANA ADAYIP SENSİZLİK DENİLEN BU KÖRDÜĞÜMDEN ARINMAK İSTİYORUM. HER NE KADAR SENİ TANIMASAM VE SENDE BENİ TANIMASAN DA BU DUYGULAR ŞUAN AKLIMDAN GEÇEN EBEDİ HUZUR VE MUTLULUĞUN PAHA BİÇİLMEZ YOLUDUR. SAYGILARIMI SUNAR VE DUYGULARININ EN AZ BENİM DUYGULARIM KADAR OLMASI DİLEĞİYLE.
      • mehmet : Demişki
        ZATEN VERİLEN BU PARTİNİ DAVETLİLERİNİ KOVDUĞUNDAN DA BELLİ YELKENİ NE YÖNE ÇEVİRDİĞİN. BU YÜZDEN ARTIK RAHAT VE HUZURLU UYUYABİLİR. OHHHHHHHH BEEEE DÜNYA VARMIŞ. İÇİN HUZUR DOLSUN. HA BU ARADA ŞU SÖZ KULAĞINA KÜPE OLSUN: ” KULA BELA GELMEZ HAK YAZMADIKÇA, HAK BELA YAZMAZ KUL AZMADIKÇA. ” EVİNDE OTUR ÇOCUKLARININ ANASI EVİNİN KADINI OL BAŞINA BİŞEY GELMEZ. GÖRDÜN İŞTE BAK BU KADAR BASİT HAYAT DEİĞİN NEDİRKİ ÜÇ BEŞ SATIR YAZI. ŞU AN BEN SANA YAZDIM KİM BİLİR SENDE BAŞKALARINA YAZIYORSUNDUR ŞU ANDA. AMA ŞUNU UNUTMAKİ SENARİST NE KADAR SENARYO YAZARSA YAZSIN İLLAKİ BİR YERLERDE BİR AÇIKLIK OLUR. SENİN AÇIK KALAN SENARYO KISMIN BELLİ. O YÜZDEN KAPATIP YATINCA BİR DAHA RÜYA FALAN GÖRMEZSİN.
    2. mehmet : Demişki
      RÜYAMDA EVDE MEVLÜTVERİYORUM BİR ÇOK KİŞİYİ DAVET EDİYOR.İÇLERİNDE ASKER ARKADAŞIMDA VAR.DAVETLİLER ARASINDA SADECE ASKER ARKADAŞIMI HATIRLIYORUM.BERABER OTURUYORUZ O ARADA UYANIYORUM
      ŞİMDİDEN İLGİNİZE TŞK EDRE SAYGILAR SUNARIM… İYİ GECELER.EN YAKIN ZAMAN MSJ BEKLİYORUM MERKLA….
    3. mehmet : Demişki
      NEYSE CEREN SANA DUYGULARIMI YAZDIMAMA ADMİNDEN GEÇECİĞİNİ ZANNETMİYORUM. BÖYLE ADMİN OLMAZ OLSUN BÜTÜN DUYGULARIMI BERTARAF ETTİ VE YİNE BAŞLADIĞIM NOKTADAYIM. BEN YETİM BEN YETİM BEN ÖKSÜZ VAYYY.
    4. nedim : Demişki
      ruyamda hz Isa’yi gordum ama ilginc olani zincirlenmis olarak gordum ve iki babacan kopek onlari elimle oksadim
    5. nazlı : Demişki
      rüyaLarımda sürekLi akrabaLrımı qörüyorum en yakın olduqum kuzenm bna soquk davranıo anLamıorm acaba ne oLabLr ??
    6. hulya : Demişki
      ben ruyalarimda surekli kalabalik goruyorum
    7. aycan kılıç : Demişki
      rüyamda kalabalık başka bir evde kendimi dua ederken gördüm basmalayi çaktim duayı kuranı kerimde arıyor ken birden vazgeçtim eve gittim bu rüya neye işarettir ?
    8. burhan : Demişki
      rüyada bir ata yem verdiğimi gördüm anlamı ne acaba…

    Benzer Yazılar



    0 yorum:

    Yorum Gönder