11 Ekim 2012 Perşembe

'Rüyada öleceginin soylenmesi görmek nedir öleceginin soylenmesi rüyatabirleri,öleceginin soylenmesi rüya tabiri acıklaması,öleceginin soylenmesi islami rüyatabirleri' rüya tabiri rüyada Rüyada öleceginin soylenmesi görmek nedir öleceginin soylenmesi rüyatabirleri,öleceginin soylenmesi rüya tabiri acıklaması,öleceginin soylenmesi islami rüyatabirleri görmek yorumu


Rüyada öleceğinin günün söylenmesi, bazı tabircilere göre evlenmeye bazı rivayete görede temize kavuşmanıza aklanmanıza işarettir.

Benzer rüya tabirleri:


  • Çocuk düşürmek Çocuk düşürmek Rüyasinda bir erkek, çocuk düsürdügünü görse, [...]...
  • Isırgan otu Isırgan otu Üzücü laf, dedikoducu kadın, acı söz [...]...
  • Acıkmış Acıkmış Bir baskasini acikmis görmek , iyiye yorumlanmaz. [...]...
  • Boğaz hırıltısı Boğaz hırıltısı Rüyasinda bogazinda hirilti oldugunu gören ölür, [...]...
  • Çekmece Çekmece Küçük sandık, masa, dolap vs. gözü kıymetli [...]...
  • Perçem Perçem Menfaat, kuvvet ve şerefe, cömertliğe; Perçemi olduğunu [...]...
  • Yasemin Yasemin Sevince, rahatlık ve diğer hayırlı şeylere, bilgin [...]...
  • Çakı Çakı Rüyada çaki görmek kötü söze delalet eder. [...]...
  • Gözaltı Gözaltı Rüyada gözaltinda oldugunu gören hayra ula-sir. Kendi [...]...
  • İstişare (danışmak) İstişare (danışmak) Rüyada istisare emanettir. Bazi tabircilere göre, [...]...
  • Okşamak Okşamak Eş ve çocuklarını okşayarak teselli ettiğini yahut [...]...
  • Rüyanızı Bizimle Paylaşın..

    1. hamdiye : Demişki
      rüyamda annem benim birilerine öleceğimi söyleyerek hakkınızı helal edin diyordu bu nedemektir
    2. funda : Demişki
      Rüyamda tahlil yaptırmışız, “mesai bitti sonuçları alamadım dedi birisi”. doktor ya ishal ya da aids demiş , günlerden de cuma yani tahlil sonuçları en erken pazartesi belli olacak. Sonradan beni görenler gelip sarılıyor anladım ki aslında herkes gerçeği bilitor ama bana söyleyemiyorlar. Annemin evinde salondayım eve bir hoca gelmiş ve insanlar var. Bir süre sonra hoca gidiyor. Ben yatıyorum üzerimde battaniye. Hocayı uğurlamak istiyorum omzuma dokunup sen kalkma diyor. Bir süre sonra ağzımda bir yoğunluk hissediyorum ve peçete istiyorum. Peçeteyi ağzıma tutuyorum ve kan bulaşıyor. Battaniyede de var 2 damla. Ayağa kalkıyorum anneme bakıyorum. Oğlum Deniz giriyor odaya. Anneme dönüp “Deniz sana emanet anneciğim ona çok iyi bak, onu çok iyi büyüt “diyorum. Sonra oğluma dönüp ona güzel sözler söylüyorum. Uyanıyorum ve sabah saat 7. Şu anda sat 8 ve ven karmakarışığım.Yorumunuzu bekliyorum. İlginizden ötürü teşekkürler.
    3. kader : Demişki
      ruyamda biri tanimiyorum bi erkek babamin az bi omru kaldigini soyledi ve ben duyunca agladim ruyamda ve uyandigimda cok korktum ama hala etkisindeyim cevab bekliyorum tesekkurler…
    4. ender : Demişki
      rüyamda kolumda güzel bir kol saati gördüm.yanımda en yakın arkadaşım var.ikimizde beyaz bir alanda gülümser bir durumdaydık.
      not: evlilik için istihare yaptığım bir dönemde gördüm.
    5. funda : Demişki
      anneme rüyasında sadece ses duyor eşimin öleceği söyleniyor ve tarih veriliyor annemde bana bunu söyledi çok huzursuzum
    6. selda : Demişki
      kızım rüyasında peygamber efendimizle (s.a.s) konuştuğunu söyledi.bizim eve gelmiş.yakında öleceksin demiş.hayatı yaşa Allah’a inancını yitirme demiş.sonra peygamberimizin(s.a.s) göğe yükseldiğini görmüş.iki hafta sonra koltukta otururken arkasında bir adamın olduğunu hissediyo arkasına baktığında adam elindeki hançeri kalbine saplıyor.biraz direniyor sonra gözünün önüne ışık geliyo koltuğa yığılıyor ve kendinin göğe yükseldiğini görüyor.bedeni koltukta görüyor.bulutların yanında görüyor kendini.bir ses duyuyor.’şimdilik seni serbest bırakıyorum bu yaşananları unutma,ne yaşayacaksan yaşa diyo’ ve ses uzaklaşıyor.
    7. Meliha Yılmaz : Demişki
      Rüyamda kapının zili calıyor . Acıyorum kapıda komşular konuşuyor o sırada tanımadığım biri fakat rüyamda tanıyorum bize geliyor iceri alıyorum ayakkabılığa bişey yapıştırıyor fark ediyorum baktığımda büyü yapmış diyorum neden yaptın kim yaptırdı yolladı boğazına sarılıyorum tamam diyor söylüyor ama kim olduğunu unutuyorum benim ölmem için yapılmış aslında amelliyat olduğum gün ölecekmişim ama ben koruyucu yaptırdığım için ölmemişim şimdi bu sene yada diğer sene kolon kanserinden ölecekmişim ben cok üzülüp ağlamaya başlıyorum cocuklarım ne olacak diye dövünmeye başlıyorum komşumun annesi bi arada komşum o kadının suratına bir dua okuyor üflüyor ve kadın kayboluyor elinlede dairesel hareketlerle siliyor ve yok oluyor bana kızıyorlar inanma yok öyle seler diye ben ağlayarak uyanıyorum .
    8. şanslı : Demişki
      rüyamda doktor genç bir bayan eşimin öleceğini artık yapılacak bir şeyin kalmadığını söylüyor hemen eşimin yanına gidiyorum doktorun dediklerini söylüyorum bu ne demek

    Benzer Yazılar



    0 yorum:

    Yorum Gönder