11 Ekim 2012 Perşembe

'Şehit Rüya Tabirleri ' rüya tabiri rüyada Şehit Rüya Tabirleri görmek yorumu

Şehit Rüya Tabirleri :


Şehit
Bir şehidi hayatta yaşıyor görmek, onun bıraktığı ilim ve yolun yaşadığına yahut Allah’a yakın olmaya; Şehid olduğunu görmek, bu makamı hak ettirecek amelleri işlemeye güç yetirmeye delalet eder.
Rüyada şehit olmak ya da görmek çevrenizde saygı görecek makamlara yükseleceksiniz demektir.
Rüyada şehit olmak ya da görmek çevrenizde saygı görecek makamlara yükseleceksiniz demektir.
Rüyada bir şehit gördüyseniz veya kendiriz şehit olduysanız, itibar sahibi olacağınız ve çok yükseleceğiniz anlamına gelir.
Bir kimse sehitlerden birisinin diri oldugunu görse, o sehitin takip ettigi yol ve tutumunun insanlar arasinda devam ettigine isarettir. Bazi tabirciler de, rüyada bir sehitin hayatta oldugunu gören kimse, Allah (C.C.)a yaklasir, demislerdir.
Rüyada şehit gördüyseniz veya kendiniz şehit olduysanız, bu, itibar sahibi olacağınız ve çok yükseleceğiniz anlamındadır.
Rüyada vatan uğruna şehit olduğunu görmek; öldüğünüzde büyük bir mertebe ile allahın huzuruna çıkacağınıza işarettir.

Benzer rüya tabirleri:

  • Manzara Manzara Rüyada manzara görmek başarılı ve saygı sahibi [...]...
  • Büyü Büyü Bakınız; Sihir / Sihirbaz. Çevrenizde sizi kıskananların [...]...
  • Alkış Alkış Birini alkışlamak ya da başkaları tarafından alkışlanmak [...]...
  • İtibar İtibar Garazsız ve çıkar kaygısı olmaksızın bir insana [...]...
  • Erkek çocuk Erkek çocuk Bakınız; Çocuk. Rüyada erkek bir çocuk [...]...
  • İmparatoriçe İmparatoriçe İş yaşamınızda başarılı olup yüksek bir makama [...]...
  • Lületaşı Lületaşı Sevinç ve neşeye vesile olacak hayırlı haber [...]...
  • Kubbe Kubbe Kadın ile tabir edilir: Kubbe yapmak yahut [...]...
  • Rimel Rimel Bakınız; Sürme. Sağlığınız bozulacak demektir. Sağlığınız bozulacak [...]...
  • Müftü Müftü Rüyasında müftü gören kimse akılı ve itibar [...]...
  • Pırlanta Pırlanta Elmas ve pırlanta gösteriş düşkünü, mağrur ve [...]...
  • Mücevher Mücevher Rüyada mücevher görmek , eline geçmek veya [...]...
  • Barut Barut Barut patlatmak, genç biri ile ilişkiye girmek [...]...
  • Amerika Amerika İşinizde çok başarılı olup, birden yükseleceksiniz. Fakat [...]...
  • Dana Dana Bakınız; Sığır. Çevrenizdekilerin ve yakınlarınızın saygısını, sevgisini [...]...
  • Lale Lale Renklerle bezenmiş lale tarlasını görmek, bulunduğu topluluk [...]...
  • Solucan Solucan Solucan ve bu türden diğer canlılar mala, [...]...
  • Sarımsak Sarımsak İzüntü ve kedere, kötü bir isimle anılmaya, [...]...
  • Meşguliyet Meşguliyet Bir işle meşgul olmak bekar için evlenmeye, [...]...
  • Sandal ağacı Sandal ağacı Ibm Sirin’e göre; sandal agaci sahibi [...]...
  • Rüyanızı Bizimle Paylaşın..

    1. oguz : Demişki
      ruyamda arkadasım sehıt oldugunu duydum ama arkadaslarımla oldu dıe konusyoduk( ruyada bunu gormek ne demek 3 gunden berı bole ruyalar goruyorum)
    2. kemal : Demişki
      ruyamda eşim ev tanımadıgım bir şehit tabutu taşıyor kımse almdı dıye sonsa karanlık boş bır odaya koyuyor bende cok korkuyorum sabah oluyor şehit tabuduna sarılarak evden tasıyor bende nasıl yatıcan bu odada hemde gunes goren tek odaya koydu şehıdı dıyorum oyle korkkuyla uyanıyorum hayırlara vasıle olur işallah
    3. aysun : Demişki
      eşim şuanda asker bu rüyayı 2 ci kez görüyorum eşimin şehit olduğunu görüyorum.eşim teskereyi bu ayın sonunda alıyo ve geldigi gün tabutu geliyo rüyamda çook aglıyorum gözlerim şişiyo ve sabah uyandıgımda gözlerim hAla şiş ve kızarıktı ve ben çook korkuyorum eşimi kaybetmekten lütfen biri yanıtlasın….
    4. ilhan : Demişki
      ıcınızı ferah tutun boyle ruyalar tam tersı olur olu gorrmek hayra yol acar sız sehıt gorruyorsunuz esınızın ıyı bı yerde oldugunu sıze ıyı bır guzellıklerlde gelecegını gosterıyor
    5. ensar : Demişki
      abim rüyasında benim şehit olduğumu görmüş ve bayağı ağladım falan diyordu. bunun ne anlama geldiği
    6. elf : Demişki
      benim eşim asker ve ben onun şehit oldugunu gördüm onu şehit eden aynı adam benide öldürüyordu ölnce aynı yerdeydik bubun ne anlama geldiğini çok merak ediyorum
    7. zuhal oğuzhan : Demişki
      Rüyamda askerde olan kuzenimin şehit mesajının gelmesini gördüm.

    Benzer Yazılar



    1 yorum:

    semih şahin dedi ki...

    abim şuanda asker ve son 28 günü kaldı terhisine. dün gece rüyamda abimin şehit olduğu haberini aldım ve sonra yatağımda uyanmadan önce abim ruh olarak yanıma geldi ve uzandı sarıldım ona yanımda birşeyler konuştuk ve sonra bir anda aynı o şekilde uyandım. Rüyamın neye delalet olduğubu bulamadım. çok merak ediyorum lütfen yardımcı olun..

    Yorum Gönder