27 Kasım 2012 Salı

'başkasının seni rüyasında hamile görmesi' rüya tabiri rüyada başkasının seni rüyasında hamile görmesi görmek yorumu

Hamile
Rüyada hamile bir kimse ile karsilasmak, is yerinizde veya aile içinde sizi bazi süprizlerin bekledigine, kendinizin hamile oldugunu görmek, beklediginiz önemli bir isin hakikat olacagina veya müjdeli bir haber alacaginiza isarettir.

Benzer rüya tabirleri:

  • Gebe (38.5) Gebe Kadınlar için kendi veya başkasını hamile görmek [...]...
  • Anten (12.3) Anten Beklenmedik bir yerden ya da kimseden sevinçli [...]...
  • Ateş böceği (12.1) Ateş böceği Yakında alacağınız bir haberden dolayı sağlığınızın [...]...
  • Aşk mektubu (11.2) Aşk mektubu Rüyanizda bir sevgiliye ask mektubu yazmak, [...]...
  • Gitar (11) Gitar Rüyada gitar çalmak, artistik kabiliyetlerinizin bulunduğuna işarettir. [...]...
  • Haberci (9.2) Haberci Rüyada haber getiren bir adam görmek, çok-tan [...]...
  • Eskimek (8.7) Eskimek Rüyada her hangi bir esyanizin eskidigini, kullanilmayacak [...]...
  • Balina (8.4) Balina Balina büyük ama beraberinde sorumluluklar da getiren [...]...
  • Bacak arası (7.5) Bacak arası Rüyada kendinizin veya bir baskasinin avret [...]...
  • Apış arası (7.5) Apış arası Rüyada kendinizin veya bir baskasinin avret [...]...
  • Avret yeri (7.5) Avret yeri Bakınız; Üreme Organları. Rüyada kendinizin veya [...]...
  • Aşüfte (7.4) Aşüfte Rüyada asifte bir kadinla karsilasmak, evliligin tehlikede [...]...
  • Fahişe (6.9) Fahişe Bakınız; Cinsi Münasebet, Zina. Rüyada bir fahişe [...]...
  • Esans (6.8) Esans Bakınız; Güzel Koku. Rüyada esans gibi güzel [...]...
  • Çağla (6.7) Çağla Rüyada çaglayi mevsiminde görmek müjdeli bir habere [...]...
  • Habeş (6.6) Habeş Rüyanizda simsiyah bir habes görmek, karanlik islerinizin [...]...
  • Giyotin (6.5) Giyotin Rüyada giyotin denilen ölüm makinesini gör-mek, uzak [...]...
  • Cankurtaran (6.5) Cankurtaran Rüyasında cankurtaranlık yaptığını gören kimse, değer verdiği [...]...
  • Gömmek (6.5) Gömmek Toprağa bir şey gömmek bir şeyi gizlemeye, [...]...
  • Falaka (6.4) Falaka Bu alete yatırıp ayağının tabanından sopa ile [...]...
  •  
  • Rüyanızı Bizimle Paylaşın..

    1. zehra : Demişki
      rüyamda arkadaşlarım olan bekar 3 kız kardeşi hamile olarak gördüm tabir ederseniz seviirim
    2. DAMLA : Demişki
      ben rüyada ablamın hamile olduğunu gördüm, ama karnındaki bebek öyülmüş çok ağlıyodu bunun anlamı nedir kafama çok takıldı öğrenebilirmiyim. teşekkür ederim şimdiden…..
    3. tuba : Demişki
      bende ablamin hamile oldugunu gördüm ama karni bi tuhaftii normelde hamile kadinlar cok cazip görünürler fakat ablaminki göze hos gelmiyodu sanki bebegi karninda kaymis gibi tuhaf bir görünümü vardi ins kötü deildr .. :(
    4. hülya : Demişki
      rüyamda bekar kız kardeşimi hamile gördüm ve bebeğin içinde kımıldayıp tekmelediiğini gördüm kardeşim çok heyecanlıydı bende karnına dokunup bebeği hssettim etraf karanlıktı bu nedemek yorumlarsanız sevinirim
    5. hasret : Demişki
      rüyamda kiz kardesim bana hamile oldugunu söyledi. Sevincliydi. Eger bu rüyanin tabirini bana göndeririseniz cok sevinirim tsk.
    6. songül : Demişki
      rüyamda ablamı hamile olarak gördüm erkek çoçuğu oluyormuş
    7. elii : Demişki
      bırı anne bırı baba tarafından iki kuzenim beni rüyalarında hamile olarak görmüş.aynı hafta içerisinde.çok etkilendim.anlamı nedir?bana yardımcı olabılırmısınız?erkek kız doğan çocuğu görmemişler.tşkrler
    8. suat : Demişki
      selam bende nisanlimi ruyamda hamile olarak gordum bunun anlami ne olabir cevaplarsaniz cok sevinirim allaha emanet olun hayirli gunler….
    9. Rana : Demişki
      Rüyamda kendimin hamile olduğunu biliyorum ama karnım filan yok.Kaç aylık onuda bilmiyorum aynı zamanda kuzenim var aynı yerde değiliz oda hamileymiş.Normalde o hiç çocuk istemiyordu ve şaşırıyorum bak hamileymiş artık beraber büyütürüz diyorum.
    10. gamze şebnem yıldırım : Demişki
      rüyamda hamileydim ve kürtaj oluyordum bebeklerim ikizdi yanlız kürtaj olduğumu görmüyordum ultrasyon filmi çektirmiştim birine gösterip keşke birini aldırmasaydım diye ağlıyordum daha sonra ev arkadaşımı iki aylık hamile görüyordum
    11. ayşe : Demişki
      rüyamda annemi hamile gördüm bu ne anlama geliyo acaba
    12. murat : Demişki
      ben kız arkadaşımın hamile olduğunu gördüm rüyamda ne demek anlamııı karnı şiştii
    13. Büşra : Demişki
      Rüyamda kuzenimin hamile olduğunu we karnına elmi koyup onu hssetmeye çalştm kuzene sordm hani bu bebe nerde ya dye sordum göstrdi we bak seninkide burda dyerek karnıma elledi hssetti ama hamile dğlm bu ne anlama gelyo söylermsnz
    14. eda : Demişki
      Ruyamda spor yapmisim dus alma yerkerine giderken hocam geliyo bnmle konusmak istedigini soyluyo sonra onume cokuyo ellerimi tutuyo ve 4parmagimi yaliyo duruyo ve sen hamilesin diyo ben ne diyosun diyince ben anlarim diyo bn kaciyorum kosmaya basliyorum sonra uyandim. bu ne demek bnm icin cok onemli 2ay once bebegimi aldirmk zrnda kldm onun icin anlamini cok merak ediyorum.
    15. GUPSE : Demişki
      rüyamda erkek arkadaşımın eski sevgilisi hamile olarak gördüm ne anlama geliyor
    16. nurcan : Demişki
      Beni kiz arkadasim hamile oldugumu gormus hrm cevlarsaniz sevinirim
    17. meltem : Demişki
      rüyamda küçük eltimi hamile gördüm fakat eşimin ailesinden kimseyle görüşmüyoruz ne anlama geliyor cevaplarsanız sevinirim
    18. gönül : Demişki
      rüyamda bekar kız kardeşimi hamile gördüm ultrasyondan bakıyorduk renkli gözlü bi kız bebek gördüm ve bebeğin babasında kaçıyorduk
    19. mavi : Demişki
      çok yakın olmayan bi arkadaşı m rüyasında benim hamile olduğu mu görmüş ve ben daha öğrenciyim lütfen açıklık getirir misiniz

    Benzer Yazılar



    0 yorum:

    Yorum Gönder