27 Kasım 2012 Salı

'rüyada bir erkeğin seni seviyorum demesi' rüya tabiri rüyada rüyada bir erkeğin seni seviyorum demesi görmek yorumu

Erkek
Tanınan bir adam görmek hayır ve berekettir. Kadın rüyada kendi eşini görürse kocası yahut ondan bir haber gelir. Yaşlı adam -bilinsin yahut bilinmesin- bütün maksatların gerçekleşmesine, öyle birine arkasını dönerek gitmek iyiliklerden yüz çevirmeye,, Orta yaşlı ya da genç erkek güzel çehreli ise hayra, çirkin simalı ise bir şeydan zarar görmeye, bir sıkıntıya girmeye, Bir yerde toplu halde yaşlı ve genç erkekler görmek rahmete vesile olacak gelişmelere, bu topluluğa bir şey vermek insanlara iyilikyapmaya, onlardan bir şey almak rahmet ve bereketin çabuk meydana gelmesine, Kendini genç göstermeye çalışan bir adam görmek kişinin kendi kendini itibardan düşürmesine, kendini oldoğundan yaşlı gösteren bir genç görmek şeref ve izzete delalet eder. (Erkeğin tenasül uzvu için Bakınız; Üreme Organı.)
Rüyada erkek görmek hayra yorulur. Rüyada tanımadığınız bir erkek görmek doğru haber, ferahlık veren sözler, güzel bir iş fırsatı demektir. Rüyada tanınan bir erkek görüldüğünde onun adının anlamına da dikkat edilmelidir. Adının anlamına göre yorum değişir. Yakışıklı erkek iyi haber, sağlık, hakkıyla kazanç demektir.
Rüyada erkek görmek hayra yorulur. Rüyada tanımadığınız bir erkek görmek doğru haber, ferahlık veren sözler, güzel bir iş fırsatı demektir. Rüyada tanınan bir erkek görüldüğünde onun adının anlamına da dikkat edilmelidir. Adının anlamına göre yorum değişir. Yakışıklı erkek iyi haber, sağlık, hakkıyla kazanç demektir.
Erkek tanınmıyorsa doğru haber, iç açıcı sözler, hayırlı iştir. Erkek tanınıyorsa onun adının anlamı ve onunla ilgili düşünülmelidir.
Rüyada erkek görmek hayir ve berekete yorum-lanir. Rüyada taninmis bir erkegi görmek, hayir ve berekettir. Rü-ya sahibinin gurbette adami varsa ya kendi veya haberi gelir. Bu gurbetteki adami rüyada görmek ve onunla konusmak hayir ve be-reketin artmasina, mal ve rizkinin çogalmasina isarettir. Saçi ve sakali siyah beyaz karisik olan taninmis bir erkegi görmek, eger bu kisi iri yari biri ise, gelecek olan hayir ve bereket de o derecede büyük olur. Taninmamis ihtiyar bir adami görmek, eline bir sey geçmekle tabir olunur. Rüya sahibinin maksadina ulasacagina da bu rüya delalet eder. Sakalinda hiç siyah kalmayip kar gibi be-yaz sakalli bir adami görmek daha az hayra ve berekete delalet eder. Ebu Said El-Vaiz’e göre ; rüyada ihtiyar görmek dört sekilde yorumlanir: Hayir, bereket, hacet, emniyet. Rüyasinda bir ihtiyarin kendisine dogru geldigini görmek ha-yir ve bereketin kendisine gelecegine, böyle bir ihtiyarin iltifatina ve kendisiyle konustugunu görmek, islerinin yoluna girip maksadinin olacagina, o adamin kendisine arkasini döndügünü görmek maksadinin kendisinden uzaklastigina delalet eder. Bir baska rivayete görede: Rüyada erkek kimse görmek, fazilet ve genislige ve kudret ve takvaya isarettir. Rüyada görülen erkek insan, eger taniniyorsa, yine o kimse ile yahut onun adasi ile yahut arkadasi ile ya da halktan onun benzeri ile tabir edilir. Bir kimse rüyada maruf bir adam görse, o adamdan yahut onun benzerinden ya da adasi bulunan bir kimseden bir sey ümit eder. Eger o adamdan aranilan bir cevher alirsa umdugu seyi de almaya isarettir. Eger bir gömlek alsa kendisi de hükümet erkanindan olsa o adamdan memuriyet için söz alir. Eger ip alsa, o ip de yine söz almaktir. Eger çocuk v.s. gibi sevilmez bir sey alsa onun o adamdan ümit ettigi sey düsmanliga döner.
Rüyada erkek görmek daima iyi sayılır. Erkek doğru haber, iç açan sözler, hayırlı iş olarak yorumlanır. Yalnız bunlar rüyada tanınmayan erkekler için geçerlidir. Rüyada tanınan bir erkek görüldüğünde onun adının anlamını da düşünmelidir. Güler yüzlü yakışıklı bir erkek müjde, sağlık, helal kısmettir.
Rüyada erkek görmek daima iyi sayılır. Erkek doğru haber, iç açan sözler, hayırlı iş olarak yorumlanır. Yalnız bunlar rüyada tanınmayan erkekler için geçerlidir. Rüyada tanınan bir erkek görüldüğünde onun adının anlamını da düşünmelidir.

Benzer rüya tabirleri:

  • Erkek kardeş (14) Erkek kardeş Rüyada erkek kardeş görmek çok sevinçli [...]...
  • Erkek cinsiyet organı (penis) (10.4) Erkek cinsiyet organı (penis) Rüyada erkek cinsiyet organi [...]...
  • Erkek çocuk (9.7) Erkek çocuk Bakınız; Çocuk. Rüyada erkek bir çocuk [...]...
  • Def (8.8) Def Erkek için üzüntüye, kadınların işine fazla karışmaya, [...]...
  • Aşağılanmak (6.5) Aşağılanmak Rüyasında aşağılandığını görerek üzülen kimse çok sevinecek [...]...
  • Cımbız (5.8) Cımbız Rakip durumunda olduğunuz kişilere karşı becerileriniz sayesinde [...]...
  • Bıyık (5.6) Bıyık Hoş rızıktır. Normal büyüklükteki bıyık sünnet ölçülerinde [...]...
  • Ası boyası (5.5) Ası boyası Asi boyasi mal ile tabir olunur. [...]...
  • Bağırmak (5.2) Bağırmak Bakırıp çağırmak önemli bir konuya tanıklık yapmaya, [...]...
  • Ağız (5.2) Ağız İşlerin başlangıcı ve sonucuna, Ağızdan söz çıkması [...]...
  • Bekar (5.1) Bekar Rüyada görülen bekar erkek, toplum hayatı ile [...]...
  • Dağ keçisi (5.1) Dağ keçisi Dağkeçisini görmek zarara uğramaya, onu avlamak [...]...
  • Çeşme (5) Çeşme Bakınız; Pınar. Rüyada çeşme görmek mutluluk işaretidir. [...]...
  • Alaftar (5) Alaftar Rüyada alaftari görmek, cömert, zengin ve çesitli [...]...
  • Rüyanızı Bizimle Paylaşın..

    1. DİLARA : Demişki
      rüyamda dans hocamı gördüm eşide yanındaydı önce oyun oynuyorduk sonra berke hoca yanımdaydı bana sarıldı sonraa tenime dokunmaya başladı gizli gizlii eşide karşımızdaydıı yorumlarsanız sevinirim
      • hakan : Demişki
        Arkadaşım bidaha o kursa gitme bence…
    2. bahar : Demişki
      selam ben rüyamda tanıdıgım bi insanın bahçesinde çukur ama mezar gibi ve içinde tanımadıgım bi erkegin bütün vücüddu yanık bi şekilde gördüm sadece yüzünü gördüm ama bide ev sabihinin iki kızı var aslında ama gördügüm erkek te onların erkek çoçuklarıymış 18 19 yaşlarındaymış aslında çukurda ölmüş ama sonra aynı insanı hastnede görüyorum neden acaba cvp yazarmısınız lütfennn
    3. Aydilge : Demişki
      Rüyamda okuldayken azıcık hoşlandığım fakat sevgilimin olmasından dolayı bu duygularımdan utanıp yok ettiğim asistanımızı gördüm. Benimle ağız dalaşı yapıyordu ama sanki muhabbet etmek istercesine. Bende ona karşılık veriyordum. Sonra apartman gibi merdivenli bir yerden inmeye başladı, bende iple ona bağlı bir şekilde ona doğru gidiyordum ne zaman ona çarptığımda ” bana ne oldu bilmiyorum ama seni seviyorum” gibi beni de mest eden cümleyi kurdu. Bende ona sarılıp öptüm. Acayip bir rüya ama sorun şu ki sevgilim var.
      Lütfen yorumda bulunur musunuz ( insan paylaşma ihtiyacı her zaman duymuştur).
      • Seher : Demişki
        Arkadaşım , bence sen sevgiline bu aralar biraz soğuk davranmışsın . Ona daha fazla ilgii gösterr , gözün dışarda falan olmasın. O kızda bakmamaya çalış.
    4. YAREN : Demişki
      Rüyamda ben erkek olmuştum arkadaşıma asılıyordum
    5. hatice : Demişki
      Ben eski erkek arkadaşımı rüyamda gördüm şuanda evli. rüyamda ben uyurken eşini bırakıp benım yanımda bana sarılıp uyuduğunu gördüm sizce anlamı nedir ?
    6. yasemin : Demişki
      2 aylık hamıleyım ve bır oğlum olsun istıyorum
      ruyamda ölmüş kuzenimi pembe çizgili bır gömlek giymiş görüyorum ama konuşmuyo bana yorumlarsanız sevınırım ölunun dediği çıkar kızımmı olacak lutfen cvplayınn
    7. derya : Demişki
      bir kaç kez aynı şeyi gördüm rüyamda küçük bir bebek görüyorum kucagımda ağlıyor sözde benim bebeğim bir yolda yürüyoruz ama asmalıklar olan bir yol, asmalıklara güvercinler asmslar sonra kara çarşaflı kadınlar bebeği ağıt gibi sözlerini anlamadığım bir şarkıyla bebeği kucağımdan alıp gömüyorlar diri diri, benle erkek arkadaşımda üzerine toprak atıyoruz, yorumlarsanz sevinirim çünkü bir kaç kez aynı rüyayı gördüm. ve cok korktum
    8. ceylan : Demişki
      ruyamda bi tanidikerkegi gordum benle iyi davraniyordu guzel sozler diyordu o ne demek?
    9. felicty mia : Demişki
      Abi noluyo ya birisi bişey söylesin lütfen. 3 oldu bu, hep birisiyle sevgili olduğumu görüyorum. Kötü bir şey yok ama, çok mutlu oluyorum, gerçek gibi ve o kadar hoş ki.. Ben hiç o kadar talı bir mutluluk görmemiştim (: Birisi bişey söylesin, çıldırıcam artık ne anlama geliyo bu ya evleniyormuyum nedir :D Bu arada hep farklı kişiler gördüğüm.
    10. sevil : Demişki
      ruyamda eski sevgilimi gordum birlikte megzun oldugumuz okuldan cikiyor ben koridordayim eskisi gibi gulumsedi ve acili acili el salladi. ben onu unutamadim ve halq cok seviyorum ruyamin anlami ne bana geri mi donecek acaba lutfen cvplayin lutfen…
    11. yaren : Demişki
      rüyamda bir patlama oldu ama hiçkimseye birsey olmadı herkes saglamdı evler yıkıldı ama bizim ev yıkılmamıstı bina ve ben burak adında bir arkadasımla birlikteydim odada sok olmustum bir anda birbirimize sarıldık sımsıkı sonra bi anda onun omzunda gördüm kendimi omzuna basımı koymusum yatıyordum ve o an o korkudan eser yoktu patlamanın korkusundan ama burak dediğim arkadaşımla pek bi samimiyetim eskiden çok hoşlanmazdım da ondan ,yorumlarmısınız ?
    12. nurcan : Demişki
      rüyamda eski erkek arkadaşımın evine kahvaltıya gitmiştim o ben annesi ama biz hiç konuşmuyoruz ben sadece annesiyle konuşuyorum o da benle işte evimize neşe getirdin renk getirdin her zamn istediğin zamn gelebilirsin diyo bende hep tabi teyzeciğim diyorum kadına hep teyzeciciğim diyorum acaba bi yorumlar mısınız hayırdır???
    13. tuğçe : Demişki
      en yakın arkadaşım farklı bir şehirde olmasına rağmen bize yatmaya geliyor. elinde de ders notları var. bu arada arkadaşım erkek. sonra gidiyor. ben kapıya yolcu etmeye gidiyorum onu farklı bir şekilde sarılıyor öpüyor. yorumlarsanız sevinirim.
    14. dilruba : Demişki
      s.a ben rüyamda eski erkek arkadaşımın abisdini gördüm yüz üstü yatıyordum oda üzerriime uzandı ben öpmeye başladı sonra sevişmek istediğini söyledi ben istemiyordum kapıyı kapatmak için kalktı ben ise halen uzanıyordum uyandım sonra ne anlama geliytor acaba
    15. hatice : Demişki
      rüyamda ferdi tayfurun konserindeyim çok kalabalık biryandanda arkadaşımın kocasıyla konuşuyorum ismi hakim.eşide yasemin yaseminle görüşebilirmiyim diyorum.daha karışık ama çok hatırlamıyorum.
    16. öykü : Demişki
      Merhaba.. Size rüyamı anlatmak istiyorum ancak biraz karışık gibi. Yorumlarsanız sevinirim.
      Rüyamda bana arkadaşlık teklifinde bulunmuş fakat benim red ettiğim adamın evini yanmış gördüm.(Adam evli olduğu için red ettim) ev müstakil 3 katlı. Evin dışı simsiyah is olmuştu. Alev yoktu ama isten yandığı belliydi. Ben evi seyrederken kızkardeşim yanıma geldi ve bana diyorki; “Abla Ahmet abi evini senin yaktığını öğrenirse çok kötü olur” Güya rüyada evi ben yakmışım ama bunu bir tek kızkardeşim biliyormuş. Sonra bahsettiğim adam geliyor arabasıyla. Yanımıza gelip oturuyor bir eli alnında evinin yanmış halini seyrediyor. bende onu teselli ediyorum. üzülme yenisini yaptırırsın diyorum. Daha sonra bana diyorki “beni filan pansiyona götürürmüsün. Orada bir kadın var. beni bekliyor” ben ahmeti alıp onun arabasıyla dediği pansiyona götürüyorum. onu bekleyen kadın liseden bir okul arkadaşım çıkıyor. Sonra bunlar kadınla bir odaya gidiyor. 10 dk sonra ahmet çıkıyor ve arabasına binip gidiyor. Kadın yanıma gelip bana diyorki; “ben para karşılığı erkeklerle birlikte oluyorum, ahmet beyde o yüzden geldi buraya ama bana hiçbirşey yapmadı. o hala seni seviyor” diyor. Sonra ben o pansiyondan çıkıp eve gidiyorum. Güya Kars’a gidecekmişim. (Kars bu arada memleketimiz) Trenle gidecekmişim ama tren garına beni götürmek için bir binada servis bekliyorum. Servis geliyor ama bana yarım saate hazır olun sizi dönüşte alayım diyor. Bende tamam diyorum bu sırada bu ahmetin bir arkadaşı yanıma geliyor ve bana “Akşama yemek yaptırıyoruz senide davetli listesine yazdık” diyor. Bende gelemeyeceğimi ve karsa gideceğimi hatta servis beklediğimi söylüyorum. sonra adam bana “ama Ahmet senin için Arabaşı çorbasıda yaptırtıyor mutlaka gelmelisin” diyor. o sırada ben valizimi evde unuttuğumu farkediyorum ve koştur koştur eve gelip valizimi alıyorum. Ağzı kapalı küçük bir valiz ama içine hiçbirşey koymadığımı birkaç gereksiz çamaşır vs olduğumu hatırlıyor ve hemen telaşla gardroptan birkaç gömle bluz pantoloalıp birkaçta ayakkabı alıp alışveriş poşetlerine koyuyorum. Elimde 4-5 poşet ve bir valiz servisi beklemeye gidiyorum ama adam yarım saat demesine rağmen gelmiyor beni almaya. O sırada uyanmışım. Sizce nedir bu rüya.
      Bu rüyadaki sorum şu; ben bu rüyada bahsettiğim adamı yani Ahmet’i sevmediğim gibi evli diye redettim. Rüyasında evini yakmış olmam filan benimle ne alakası var? Arkadaşının gelipte bana Arabaşı çorbası yaptırıyor senin için demesi ne alaka? hiç anlam veremedim.

    Benzer Yazılar



    0 yorum:

    Yorum Gönder