20 Kasım 2012 Salı

' rüyada devlet başkanının ölmesi' rüya tabiri rüyada rüyada devlet başkanının ölmesi görmek yorumu


Devlet başkanı
Devlet başkanını ikram ve ihsanda bulunurken ya da sevinçli görmek hayra, onu üzgün ve gazaplı yahut periyşan bir vaziyette görmek kendisi ve ülkesi için şerre; Devlet başkanı görmek bazen bekar için evlermeye, evli kimse için hayra ve dünyalığını düzellmesine; Kendini devlet başkanına yakın görmek bir zulme ortak ve yandaş olmaya, azap ve uhrevi sıkıntılara delalet eder. ( Ayrıca Bakınız; Sultan.)

Benzer rüya tabirleri:


  • Alem (11.6) Alem Minare ve bayrak direklerinin tepesindeki hilal,lale vb. [...]...
  • Azap (8.4) Azap Rüyasinda azap çektigini görmek, büyük bir rahata [...]...
  • Cila (7.2) Cila Bir şeye cila sürmek ehli için devlet [...]...
  • Cumhurbaşkanı (7) Cumhurbaşkanı Bakınız; Devlet Başkanı, Sultan. Umduğunuzdan da fazla [...]...
  • Benzin (6.8) Benzin Uçarı erkek ve kadına, işleri itidal üzere [...]...
  • Çarpılmak (6) Çarpılmak Azğız ve yüz yapısının çarpık olduğunu görmek [...]...
  • Donmak (5.9) Donmak Bir kap içine koyduğu suyun donduğunu görmek [...]...
  • Boğazlamak (5.8) Boğazlamak İnsanın insanı ve kesilmesi helal olmayan sair [...]...
  • Boğulmak (5.8) Boğulmak Suda boğulmak bid’at işleyerek yahut günah ve [...]...
  • Ciltlenmiş kitap (5.8) Ciltlenmiş kitap Bir kimsenin rüyada ilim ve tefsir [...]...
  • Ağız kavgası (5.6) Ağız kavgası Bakınız; Kavga Etmek. Dünya islerinden bir [...]...
  • Boğmak (5.4) Boğmak Solunum yolu hastalığından boğulmak haksız kazançtan ceza [...]...
  • Deprem (5.4) Deprem Yer sarsıntısi görmek hamile kadının çöcuğunu düşürmesine, [...]...
  • Cevherine göre yapılır (5.3) Cevherine göre yapılır Bir yerin tabiri, oranın değerli [...]...
  • Daktilo (5.3) Daktilo Rüyada daktilo görmek, korkunç ve üzücü olayların [...]...
  • Ciltçi (5.2) Ciltçi Mücellit görmek ölü yıkayıcısına yahut kefenleyicisine; Bazen [...]...
  • Deve yünü (5) Deve yünü Rüyada deve yünü, devlet baskani tarafindan [...]...
  • Rüyanızı Bizimle Paylaşın..

    1. ali : Demişki
      rüyamda başbakanı kahve hanede gördüm ordaki halkla sohbet ediyordu daha sonra mahallede bir ev toplantısında konuşma yaptı halkın istek ve sıkıntılarını dinledi olarla şakalaştı gayette sıcak kanlı bir yapısı vardı ve neşeliydi
    2. Sümeyra Yıgın : Demişki
      Rüyamda başbakanımızı gördüm ve kendisi çarşı gibi bir yeri dolaşıyordu.. bizde annemle arkasından bir tekerlekli sandalye veya ona benzer bi araçla o nereye giderse oraya gidiyorduk birden bize doğru döndü ve gülümsedi.. sonra bende hemen atıldım konuşmak istedim ‘Allah sizden razı olsun’ dedim ve ellerinden defalarca öptüm.. Sonra konuşmak istemiştim ve kendisi bana mektup yazmamı söyledi ve gitmeye çalıştı o giderken ben ellerini sıkı sıkı tutmuştum ve giderken arkasından ‘bende imam-hatipliyim!’ diye bağırdım.. uğur dündar da arkamazdaydı bizi haber yaptı öyle gördüm..
      Yorumunuzu acilen bekliyorum ilgilenirseniz çok mutlu olurum.. Selametle Allah’a emanet olun..
      • Sümeyra Yıgın : Demişki
        cevabı mail adresime atarsanız memnun olurum..
    3. hülya : Demişki
      rüyamda başbakan ben ve bir ordu bayan asker elimizde silahlarla töreristlerle savaşacaktık sonra hep beraber bir ağacın altına saklandık törerisler bize doğru geliyorlardı ben başbakana burda durmayalım gidelim dedim koşmaya başladık sonra karşıdan gelen iki adam vardı başbakan onlara silahını doğrulttu ama onlar farketmediler başbakan onların teröris olmadını anlayınca silahını indirdi boynunda sarılı örtü vardı onu çıkardı daha sonra uyandım.lütfen yorumlarsanız sevinirim teşekkürler.
    4. tugrul celik : Demişki
      rüyamda başbakanı gördüm. arkadaslarımla beraber önceden nereye gideceğini sadece biz öğrenmiş gibi helikopterle bir camiye doğru indi.bizde oraya önceden gittik…geldi bir odada hep beraber oturduk bana adımla hitap edip benden poğça istedi.. bende yakın köyden ona hamur işi yapan kadınların yanına gidip 2 adet yağda kızarmıs hamur aldım .. sonra ben onları yedim.. sonra aramaya başladım tekrar ona poğça aramaya bir türlü bulamadım.. beni beklemiş.. ben gelmeyince o yanıma geldi… sonra heyetle beraber yürümeye başladı ben bu sefer gittiği ikinci yerde oradaki bir fırına ona lahmacun söyledim ve beraber yedik… sonra benımle ılgılendı kımseyle ılgılenmedı beraber yürüyerek sohbet ettik.. sonra hep beraber yolcu ettik kendısını kendısı sankı bır beldeyee ziyarette bulunmus sonra benım sankı eski dostum …sohbet ettik bir şeyler yedi sonra uğurladık…
      nedir bu…
    5. fuat : Demişki
      RÜYAMDA: BAŞBAKAN RECEP TAYYİP ERDOĞAN YAŞADIĞIMIZ İLÇEDE BİZİM EVE, AİLEMİZİ ZİYARETE GELMİŞTİ ONUN KISADA OLSA SOHBET ETTİM
    6. İbrahim ERAT Isparta : Demişki
      hayırlı işler kolay gelsin ben rüyamı Ispartaya konuşma yapmadan önce gördüm geldiğindde sanki çok eskiden tanışıyormuş gibi benimle kouştu sohbet etti baya bir uzun süre konuştuk daha sonra elini öptüm ve gitti
      SAyın Başbakanımın ellerinden öpüyor sevgi ve saygılarmı iletmek istiyorum
      aslında ben bizzat onunla konuşmak istiyrum bunu benim için yapabilirmisiniz saygılar
      selamlar selamün aleyküm
    7. Ahmet : Demişki
      Rüyamda Basbakan R.T.Erdoganı CHP binasında CHPlilerin sofrasında yerde yemek yerken gordum. Sofra ve bina içi çok kalabalık degıl hatta seyrekti. İçeri girdigimde basbakanı gorecegimi bilmiyordum. İlk girdiğimde kapalı bir kadını yerde sofrada gordum. Kapalıların burda ne işi var acaba diye dusundum. Sonra basbakanın yanına yemek yemeye oturdum. bizim yakınımızda CHP li oldugunu anladıgım birisi dertli ve bir de hainliğin oldugunu ima eder bir şekilde bir olayın çözümünün nasıl yapılabildigini sorguluyordu. Bende kendisine bunu Kececiler bile cozemedi bunlar da bir yerlerle işbirliği olmasa cozemezler dedim. Sonra Basbakan bu konunun bizim dusundugumuz gibi olmadıgını yanı bır yerlerle anlasma yapmadıgını soyledı yalnız kandırıyor gıbı bır halı vardı ve yuzunde encok dıkkatımı ceken sey bıyıkları uzamıs agzından ıcerı gırıyor ve sigara icenlerde oldugu gıbı sararmıstı. Cozumledıgı olayı hatırlayamıyorum ama ortadogu meselesı gıbı anımsıyorum
    8. RAMAZAN : Demişki
      RÜYAMDA BAŞBAKAN BİR OKUL AÇILIŞINA GELMİŞ KENDİSİNİ YAKINDAN TAKİP EDİYORUM VE YAKININDA DURUYORUM VE BIR FIRSAT BULUP ONUNLA KONUSUYORUM KENDISINE İŞSİZ OLDUGUMU VE YARDIM ETMESİNİ RICA EDIYORUM AÇILISI OLAN OKULA HIZMETLİ GEREKIRMIS VE BENI ORADA O OKULDA ÇALIŞABİLECEGİMİ SÖYLUYOR
    9. resmiye : Demişki
      rüyamda başbakanımızla tanışıyorum tokalaşıyorum gülüyorum şaşkın ve mutlu bir halde düz bir yolda devlet binasına doğru yürüyoruz aramıza sohbet le güzel konuşuyoruz sonra korumalarıyla birlikte yanımdan ayrılıyor ve göremediğim bi kişi daha var yanımda 5 yada 10 merdiven çıkıp 2 ci kata çıkıyoruz binanın erkekli kadınlı bütün milletvekilleri içeriye geliyor gazateciler ve tanıdığım insanlarda görüp konuşuyor ve fotograf çektiriyorum derken başbakan geliyor deyip herkes kenara çekiliyor koruma görevlileriyle birlikte başbakan oraya gelecekmiş konuşuyoruz derken uyandım uyandığımda mutlu ve şaşkındım.
    10. sevda : Demişki
      Rüyamda başbakanımızın öldüğünü duyuyuyoruz.ülkemizi kötü günler beklediğini düşünüp sürekli ağlıyorum.sonra başka partiden bir başbakan seçiliyor.çoook kötü bir rüyaydı bütün gece hiç durmadan ağladım.rüyamın ne anlama geldiğini merakediyorum.Teşekkürler.
    11. NeoN : Demişki
      Rüyamda Saygıdeğer başbakanımızın ölüyor türkiyede her yerde kutlamalar fln oluyo ama sevda die bi salağı görüyorum ağlıyo bi köşede sürekli.Manyakmısın kızım diyorum senin kötüden anladığın ne bundan daha ne kadar beter bi duruma düşebiliriz.daha ne kadar satılıp daha ne kadar kandırılabiliriz diyorum o salklığına doymuyor hala ağlamaya devam ediyor…İnsanları gösteriyorum ona bak diyorum bu mutluluk, güzel bir Türkiye için.kendi kendine yetebilen.buna rağmen dışarıya borçlanmak dışardan almak zorunda kalmayan,dünü bugünü yarını satılmayan,toprakları parçalanmak zorunda kalmayan,şehitlerin huzur içinde yatacağı, Onsuz bi Türkiye için bi canları olsa onuda vereceğini söyleyebilen aileler için diyorum.En azından rüyamda gördüğüm bu mutluluğu hiç birşeye değişmem saınırm.O değildi bu salak sevda kimdi sabah düşünmeden edemedim..
      • esra : Demişki
        NEON ONU RÜYANDA GÖRÜRSÜN ANCAK CANIM AC TAVUK KENDINI BUGDAY AMBARINDA ZANNEDERMİŞ SENDE ÖYLE SANMISSIN SANIRIM :) )) KİM GELİRSE GELSİN AYNI BU TÜRKİYE EN AZINDA GÜZEL SEYLERE IMZA ATILIYOR HANGI BASA GELEN SATMIYOR SATMAYANINI GOSTER BANA ALLAH ASKINA BURDA SIYASET YAPMAYIN BARİ :@
    12. ecem : Demişki
      rüyamda başbakanla tatil beldesinde karşılaşıyoruz onun yanında birkaç erkek çocukları vardı onlarla şakalaşıyordu bende yanına gittim selam verdim elini omzuma koydu ve yürümeye başladık beni bir çay bahçesine götürdü ordan kaldığım otele gittik benim ne zaman istanbula dönceğimi sordu bende birkaç gün sonra dedim beni öptü sarıldı falan:)) sonra telefon geldi ona apar topar gitti….
    13. esra : Demişki
      rüyamda başbakanımızla sohbet ediyorumm konusuyoruzz cok yakın ve sıcak davranıyor sonra yanımda arkdasımla bırlıkte odasına gıdıyoruz kasadan para cıkartıyor bana verıyor orda 1000lira var dıyor sonra arkdasımada 5lira veriyor nasıl yani diyor arkdasım oda benim için o evlenecek onun için diyor ben nişanlıyım bu arada sonra parayı sayıyorumm sayıyorum sayıyorum bıtmıyor gıbı 100lukler 50lıkler 20lıkler 10luklar bırde 5lıkler var sonra telefonum caldı uyandım
    14. Mehmet firat : Demişki
      Ruyamda basbakanla gurusup opustum yaninda disisleri bakani vardi shpet etim oturduk disarda cimenlerin uzerinde oturuyoruz o ara uyumusum ruyada kaalktimki yok gitmis anlami nedir
    15. hasan özer : Demişki
      ben ceza evindeydim yeni çıktım sayın başbakanımız recep tayip erdoğn nın annesini gördüm onun ile mesire alnında bir banka karşılklı otumuş porselen tabakta kavun yiyorduk ben bir kavun yiyene kada kadın tabağı bitirir gibi oldu bende o esnada ona bakınca oğlu sabah kahvaltısı yapmadım dedi ve bir ara tabak benin önüme döküldü tekrar kalktım onun önüne koydum vebeniyanağımdan bir evlat şefkati ile öptü .bende sabah uyanır uyanmaz ona bir yasini şerif okudum
    16. sevgi : Demişki
      Rüyamda başbakanımız Sn. Erdoğan ı gördüm. Biraz üzgündü ama konuşmamız sonrasında ferahlamıştı. Bana telefon numarasını yazıp verdi. Hayır olsun.
    17. cengizhan : Demişki
      rüyamda bi grup insanla birlikte karanlık sayılabilcek bir mekanda oturduğumu gördüm.daha sonra oradaki yaşlı insanlardan biri bana silah verdi elime alıp biraz kurcaldıktan sonra tekrar yerime oturdum sonra birden bi hareketlilik başladı ve içeri bi anda başbakanımız girdi ve oda oturdu ben onon hemen sağında kalıyordum ve birden bana döndü ve ağlamaya başladı..
    18. cemil : Demişki
      Başbakan çok bir kalabalıkla miting yapıyor, bende orada görevli imişim. başbakana çok yakın bir yerde kalabalıkta dururken program başlıyor ve başbakana hediyeler veriliyor. ilk hediyeyi alıyor ve beni işaret ederek bana verilmesini sağlıyor. ben hediyeyi alıyorum yeşil parlak saten beze sarılmış kuran yanımdakiler bakalım diyor ben acele etmeyin bakarız diyerek daha yüksekçe yere çıkıyorum. bir hediye daha geliyor oda kuran kırmızı saten beze sarılı, üçüncü ve dördüncüsü geliyor. hepsi kuranı kerim ben bunları açarak çantalarına yerleştirirken yanımdakiler inceliyorlar çok güzel şeyler ve her birinin yanında kalem vs de var.

    Benzer Yazılar



    0 yorum:

    Yorum Gönder