20 Kasım 2012 Salı

'rüyada ekmeğin içinden saç çıkması' rüya tabiri rüyada rüyada ekmeğin içinden saç çıkması görmek yorumu

Kıl
İnsan vücudunda görülen kıllar uzun ömre, mal ve dünyalığa, anrmal şekilde kılanmak borçlanmaya, Kıl satmak dünyayı ahirite tercih etmeye, dine önem vermemeye, Hayvan kılları rızık ve mala delalet eder. (Ayrıca Bakınız; Yün.)
Bol para kazanmaya ve paranın getireceği mutluluk ve rahata işaret eder.
Bol para kazanmaya ve paranın getireceği mutluluk ve rahata işaret eder.
Dedikodu, sıkıntı, iftira, sinir bozukluğu, acı sözdür.
Rüyada kil görmek mal ile yorumlanir. Biraz kil bulugunu görenin eline buldugu kadar mal geçer. Kil yedigini gören, haram mal kazanir. Bir kadin kil yedigini görse, hamile olur. Yikanmak için vücuduna kil sürdügünü görmek, iki sekilde tabir olunur: Borcunu ödemek ve gereksiz para harcamak.

Benzer rüya tabirleri:

  • Istakoz (10.2) Istakoz Rüyasında ıstakoz gören, kimse çeşitli sıkıntıların ardından [...]...
  • Hırs (9.4) Hırs Hırslı olmak, sağlık, para ve şansın habercisidir. [...]...
  • Çam fıstığı (7.8) Çam fıstığı Bakınız; Çam. Ufak, fakat sevinç verecek [...]...
  • Baklava / baklavacı (7) Baklava / baklavacı Bakınız; Tatlılar. Sevinç, toplu para [...]...
  • Jeton (7) Jeton Kısa mesafeli kara ve deniz yolculuğuna yahut [...]...
  • Bir şey bulmak (6.9) Bir şey bulmak Rüyada bir sey buldugunu görmek [...]...
  • Frenk üzümü (6.8) Frenk üzümü Rüyada frenk üzümü görmek, beyaz üzüm [...]...
  • Dinlenmek (6.4) Dinlenmek Zorluktan sonra rahata, sıkıntılı günlerden sonra mutlu [...]...
  • Zeytin (6.4) Zeytin Mal ve eşyaya, kolay elde edilen rızka, [...]...
  • Ebegümeci (5.9) Ebegümeci Bu bitkiyi görmek yahut yemek hastalıklardan kurtulmaya [...]...
  • Erik (5.8) Erik Mevsiminde görülen erik bir yitiğin bulunması yahut [...]...
  • Biberon (5.7) Biberon Rüyada bir bebege biberonla süt içirdigini gör-mek, [...]...
  • İncir (5.5) İncir Rüyada incir kısmet demektir. Fakat incirler kurtluysa [...]...
  • Elma (5.5) Elma Evlada, kişinin dünyalığına yahut temiz yüzlü, temiz [...]...
  • Fıstık (5.5) Fıstık İkramı bol, hayırsever bir kimseye, Fıstık yemek [...]...
  • Ispanak (5.3) Ispanak Yaprakları solgun ıspanak görmek gam ve kedere, [...]...
  • Dervaze (5.2) Dervaze Büyük kapı kadri yüce insana, ihtiyaçların görüldüğü, [...]...
  • Fındık (5.1) Fındık Bakınız; Çerez. Rüyada fındıklar görmek, sosyal ve [...]...
  • Hamsı balığı (5) Hamsı balığı Rüyada hamsi görmek önemli bir hayra [...]...
  • Çörek (5) Çörek Bir vesileyle yaşanacak sevince, sınırlı kazanca ve [...]...
  • Rüyanızı Bizimle Paylaşın..

    1. ARZU : Demişki
      iki kişi yemek yerken , kendi tabağımda iki adet kısa saç teli gördüm ve yemeği bıraktım.
    2. hamdi kara : Demişki
      rüyamda köyüm de devamlı akan çeşmenin havuzundan bir avuç su içiyorum ve çeşmeden direk su içmek isteyip çeşmenin altından bir avuç su içiyorum ve içtiğim sudan dişlerimin arasında kıl oldunun hissedip kılları dişlerimin arasından çıkarıp attım.yorumunu merak ediyorum
    3. leyla : Demişki
      rüyamda hayırola bana aitmezar acık olyo mermerle yapımıs mezar ve bana kısa gelyo ayaklarımı tam uzatamıyorum soluyorumkı bu mezar bana kısa dıyorumm ve bana mezarı buyutcekler uzatacaklar ve ben cıktım eve geldımm ölmemı bekledım aılem falan olyo kıllı sakallı kurt gıbı adam oluyorr evımıze gıryo ve benım kumaşımı istiyor ve ben vermemeye calısyorumm annem dıyorkı kızım kaynanana verırsın kumaşını verme dıyorr..
    4. bedirhan : Demişki
      rüyamda yemek yiyordum ağzıma bi kaşık yemek attım ve sonra ağzımda ßir tutam kısa saç teli olduğunu farkediyorum ve ağzımdan çıkarıyorum sonrada uyandım.
    5. kasım : Demişki
      rüyada yanağımdaki kılların uzadığını görüyordum
    6. fatma köroğlu : Demişki
      yemekten uzun bir saç kılı çıkıyordu bende yemekten o saç kılını alıp atıyordum
    7. ece : Demişki
      merhabalar,ruyamda banyodan cikmisim havluya sariliyim,kurulanirken bir bakiyorum ki sag meme de az ama sol memede cokca killarim cikmis beyaz gri renkteler,keci sakal boyunda,hatta sol memeden sutde akiyordu.korkuyorum annneme gostericegim cagiriyorum ama eve gec saat oldugu halde arkadslarimizi getirmis gosteremiyorum .hayirdir insallah yorumunu gonderirseniz sevinirim,simdiden tesekkurler,

    Benzer Yazılar



    0 yorum:

    Yorum Gönder