19 Kasım 2012 Pazartesi

'rüyada kardeşinin altına sıçtığını görmek' rüya tabiri rüyada rüyada kardeşinin altına sıçtığını görmek görmek yorumu

Kaka
Rüyada pislik görmek, pislikle oynamak, haram yoldan elinize mal veya para geçecegine; at veya diger hayvan pislikleri görmek, kisa bir yolculuga çikacaginiza; pisligin bir yerinize bulastigini görmek, manasiz ve faydasiz islerle zaman harcadiginiza delalet eder.

Benzer rüya tabirleri:

  • Bok Bok Rüyada pislik görmek, pislikle oynamak, haram yoldan [...]...
  • Baraj Baraj Baraj rüyada, biriken, toplanan parayı temsil eder. [...]...
  • Kısa entari Kısa entari Rüyada görülen kisa entari, rüya sahibinin [...]...
  • Çitlembik Çitlembik Bu ağacı görmek sert ve kaba yaratılışlı [...]...
  • Araba Araba Bakınız; Motorlu Araç. Arabaya binmek işlerinizin iyiye [...]...
  • Helal – haram Helal – haram Helal, yeryüzü nimetlerinin temiz ve [...]...
  • Kağnı Kağnı Rüyada kağnı çok iyi sonuçlar verecek yolculuğa [...]...
  • Doğru yoldan çıkmak Doğru yoldan çıkmak Rüyada Hakk yoldan çikip günah [...]...
  • Hayvan uzuvları görmek Hayvan uzuvları görmek Rüyada görülen hayvan burnu, yeni [...]...
  • Av kapanı Av kapanı Rüyada, eti yenen bir hayvan için [...]...
  • Kabul günü Kabul günü Rüyada kendisini bir kabul gününe gitmiş [...]...
  • Döl Döl Rüyada meni, devamli olan nakit maldir, azi [...]...
  • Garaj Garaj Rüyada garaj görmek, yakında gelecek olan serveti [...]...
  • Zürafa Zürafa Zürafa görmek mala gelecek afete, gebe kadına, [...]...
  • Kıl satıcı Kıl satıcı Rüyasinda firça yapiminda kullanilan hayvan kili [...]...
  • Cenabet Cenabet Bakınız; Cünüplük. Rüyasinda cenabet oldugunu gören, islerinde [...]...
  • Hayvan Hayvan Hangi hayvanı gördünüz ise, o maddeye bakınız. [...]...
  • Deri Deri Her cins deri hayır ve menfaattır. Eti [...]...
  • Gündelikçi Gündelikçi Rüyada evinizde. gündelikçi bir kadin çalistirdiginizi veya [...]...
  • Amiral Amiral Saygı ve vakara delalet eder. Rüyada amiral [...]...
  • Rüyanızı Bizimle Paylaşın..

    1. hulya : Demişki
      Ruyamda erkek arkadasım kakasını yaparken bende onu ızlıyordum ve yaptıgı kakayı goruyorum bıraz uzerınede bulasıyo sonra sılıyodu. ne anlama gelıyor ogrene bılırmıyım sımdıden cok tesekkur ederım.
      • ahmet : Demişki
        herif seni aldatıyor demek
    2. Yase : Demişki
      Rüyamda bir avm de tam tuvalete girecekken babam da arkamdan geliyor. Baba yanlis geldin kızlar tuvaleti burasi diyorum ve babam aceleyle cikiyor. Bende babamla konusacagim diye altıma kaçırıyorum kakayi. Ya off baba ya zamanını buldun Ha diyorum. Sonra kızlar doluyor tuvalete bende lan hemen girmem lazim bi yere diyorum bi bakiyorum lavabonun altinda kalmis iki alaturka. Bi arkama bakiyorum iki tane kapılı tuvalet. Birine girip rahatlayıp cikiyorum. Ama İc çamaşırım hep pisti. Ikinci rüyam ise babam kendini sürekli öldürmeye çalışıyor. Özellikle boğularak. Su birikintisine ya da küvet gibi bir yerlere bırakıyor kendini kafasına da bir sey koyuyor kalkamasin direnemesin diye. Hep seferinde son anda görüp yakasından tutup çekiyorum yukari agliyorum niye böyle yapiyorsun diyorum. Üçüncüsü ise bi kiz arıyor sevgilimi arzu diye konuşmam lazim onunla telefona ver diyor o kadar sinirleniyorum ki kıza o…pu demekten baska bi sey diyemiyorum. Sevgilimle yaptığı seyleri bana anlatıyor. Off sinirlendim yeter bu kadar. Hepsini yarim saat icinde gördüm bu sabah. Ne anlamdadir yardımcı olursanız…
    3. eylül özkan : Demişki
      merhaba . rüyamda incir ağacının üzerinde kaka yaptığımı gördüm ağacın altında gri renkli bir münübüs vardı ve elime aldığım bir parça kakayı arabanın camına attım ve içimden inşallah görmezler dedim incir ağacında yaprak yoktu sonra ağaçdan indim ve elimi kimsenin olmadığı bir yerde yıkadım . yorumlarsanız memnun olurum
      .
    4. funda : Demişki
      Bir kac defadir ruyamda kurtlu kaka yaptigimi goruyorum, 1defada 7 aylik bebegimi gordum ayni kurtlu kaka yapmis… cok sasiriyorum tekrarlaninca kafama takildi, ne demektir acaba bir anlami varmidir, yorumlarsaniz sevinirim… tesekkurler simdiden :)
    5. deniz polat : Demişki
      ben rüyada büyük abtestimi yapıyorum ve şaşkınlıkla onabaktığımı görüyodm ne demek bu 2gündür aklıma takılıyo merak ettim

    Benzer Yazılar



    0 yorum:

    Yorum Gönder