20 Kasım 2012 Salı

'rüyada parmagında alyans görmek' rüya tabiri rüyada rüyada parmagında alyans görmek görmek yorumu

Alyans
Nişan yüzüğü evlenmeye, evlada, mala delalet eder. ( Ayrıca Yüzük maddesine bakınız.)
Rüyada alyans taktigini görmek, bekar ise evlenecegine, evli ise bir çocugu olacagina isarettir. Bir baska rivayete görede: Bir baska rivayete göre ise ; Rüyada parmagina alyans taktigini veya satin aldigini gören kimse, bekar ise bir müddet daha evlenmemesine, evli ise esi ile arasinin açilmasina isarettir.
Gören için muhakkak bir evliliğe işarettir.Evli bir kadının bekar birine alyans vermesi, kocası ile uzunca bir süre devam edecek geçimsizliğe, bir kadının alyansını kaybetmesi, dul kalacağına işarettir.

Benzer rüya tabirleri:

  • Ayak bileziği (6.3) Ayak bileziği Bekar kadın için cömert biri ile [...]...
  • Albüm (5.1) Albüm Eskiden tanıdık birinden haber almaya ya da [...]...
  • Rüyanızı Bizimle Paylaşın..

    1. tülay : Demişki
      merhaba, rüyamda eşimle bir akşam geçinemiyoruz,
      o aynı akşam ani bir karar alarak benim de tanıdığım
      eski kız arkadaşı ile aile arasında nişanlanıyor. Nişan da ben de varım.
      Benimle ayrılık Kararını konuşmuyor, git de demiyor fakat mutlu.
      Nişan dan sonra birden parmağımda alyansımı farkediyorum,
      çok üzülüyorum, aileden de hiç kimse neden böyle oldu demiyor.
      Yorum yaparsanız çok memnun olurum.
    2. dilara : Demişki
      rüyamda 1 yıl önce boşandığım kocamı gördüm ve parmağıma alyans taktı ayrıca annemin elini öptü şimdiden teşekkürler
      • MELEK : Demişki
        AYNI RÜYAYI DÜN GECE BENDE GÖRDÜM. BENDE 11 YIL ÖNCE BOŞANDIĞIM KİŞİYİ GÖRDÜM EVLENME TEKLİFİ ETTİ AĞLAYARAK , EVET DEMEMİ BEKLEMEDEN ALYANS TAKTI PARMAĞIMA , SONRA GİTTİ.
    3. MELEK : Demişki
      YORUMU BULUINCA BENİM İÇİN YAYINLAYIN LÜTFEN
    4. nur : Demişki
      merhaba rüyamde sevdiğim kişinin parmağıma alyans taktığını gördüm,çok mutlu oldum tabiki:))ama sonra o alyans kırıldı:(((bunu bana yorumlarsanız çok sevinirim…
    5. nur : Demişki
      mrh ruyamda nişanlı nı cıft alyanslarnın bana gosterdıler bu ruyanın anlamını acıklarmısnz?
    6. Gül : Demişki
      Merhaba, rüyamda söz yüzügümün kirildigini gördüm.
      Yorum yaparsaniz sevinirim.
    7. nefize : Demişki
      rüyamda 15 ay önce boşandiğim eşim beni öpüyordu birden parmağinda geniş bi alyans farkettim elimle onu ittim ama hiç bişey konuşmadik lütfen yorumlarmisiniz…
    8. pakize : Demişki
      . şu anda eşimle aramız çok kötü 27 yıllık evliyim boşanmayı düşünüyorum Rüyamda gece kocamın parmağında alyans yüzük vardı vermesini istedim vermedi ben çekip aldım yüzükte miya yazıyordu bunun açıklaması nedir.
    9. deniz : Demişki
      Rüyamda bir erkek arkadaşımı gördüm işyerinde masamda çalışırken yanımda durup bilgisayarda ne yaptığmı izliyorken birden parmağındaki alyans dikkatimi çekiyor açıklaması nedir?
      • buse : Demişki
        rüyamda bahcelı bı eve gıdıyorduk ailem vardı ve yanımızda tanımadıgım bı erkek vardı ve eve gitmek için bı köprüden geçılmesı gerekıyodu her taraf agaç ve yeşilliktı tam koprunu karsısındada ev vardı herkes gectı ama bn gecemedım ve aglıyordum çok korkuyodum yardım etmelerını istıyodum sonra o adam gelıp bana yardım etti açılaması nedır acaba
    10. selin : Demişki
      mrhb ben rüyamı birz karışık gördüm..benim sevgilim ewlenmeye karar wermiş..bana bunu söylüyor.bende üzülüyorum ama belli etmiyorum..eski sewgilisini görüyorum ara ara rüyamda.en son kızı kapının önünde arabada görüyorum kız kaçıyor biz kowalıyoruz arkadaşlarala bulamıyorum ama sonra o yanımıza geliyor ..sewdiğim adam nişanlanıyor sabah olunyor.we ben onun ewine gidiyorum.ama oturdugu ew benim babamın ewi we yanmış..gidip bakıyorum muz war koltugun üzerinde yarım yarım hep yenmiş bende yarımları yiyorum we orda bir arkadaşım war oturuyor onunla konuşuyorum sonra içeri gidiyorum..sewdiğimin yanına uzanıyor beni görünce soğuk konuşuyor gözleri nemli ama parmagında kare bir alyans yüzük war oynuyor onunla nasıl geçti diyorum bana iyiydi diyor beğendinmi diyorum kızı ewet diyor beni çewirebilecek biri o eski sewgilisi içerde oturuyor güya ben üç kere yüzük taktım diyor 2si onun içerdekini kastediyor biride bunun diyor we benim gözlerim doluyor gözlerim nemli uyandım hıçkırarak tşk ederim
    11. Bahar : Demişki
      merhabalar, ben ruyamda cantamda eski esimden kalan alyansimi tasidigimi gordum, simdi o alyansim yok,arkadasim da gizlice cantami karistirmis ve o alyansi gormus bana takmami soyledi,ben de taktim,sonra ona cantami niye karistirdin diyererek kizdim,kirildim ve alyansi cikarttim ve tekrar cantama geri koydum,bunun manasi nedir? tsk.ler
    12. Habibe : Demişki
      Rüyamda alyans taktığımı gördüm alyansın içinde ise kendi ismimin yazdığını farkettim.
    13. kübra : Demişki
      ben rüyamda bana alyans takıldığını gördüm ama erkek fakat yüzü görünmüyo çok parlak altın bi alyanstı.
    14. deniz : Demişki
      rüyamda tanımadığım bir kızın ağlayarak bana bir yüzük verdiğini gördüm.üzerinde isim yazıyordu.bunun manası nedir?
    15. Burcu : Demişki
      Rüyamda aglaya aglaya nişanlandıqımı gördüm ve hala etkisindeym bunu bana yorumlarmısınız
    16. asya : Demişki
      merhaba ben rüyamda iki tane alyans gördüm alyansın içinde benimkisinin içinde onun resmi onukisini içindede benim resmimin olduğunu gördüm ve parmağimiza takıyoduk yanlız çok mutluyduk bu rüyayı bana yorumlarsanız çok sevinirim sevgiller
    17. Lerzan : Demişki
      Rüyamda sevdiğim adamın elinde eşine ait alyansı gördüm. alyansın içindede eşinin ismi yazılıydı. Ben o yüzüğü onun parmağından çıkardım. Yorumlarsanız çok sevinirim.
    18. pınar : Demişki
      rüyamda sevdiğim kişinin orta ve yüzük parmağında iki tane yüzük gördüm ama alyans şeklinde değil tuğralı gibiydi. ben rüyamda bunları alyans şeklinde algılıyorum. yorumlarsanız sevinirim
    19. orhan : Demişki
      Rüyamda elimde bulunan alyansin aynisindan 3 tane daha var sıra ile takıyorm 3 . Yü
      Taktiktan sonra fark ediyorum ilk taktiğim zedelenmis 4. Yü takmak istiyorum. ama yer kalmamıştı parmagimda rüyamı yorumlarsaniz sevinirim
      Ayrıca nişanlıyim
    20. nilgün tülay erim : Demişki
      rüyamda bekar bir kişiyle geziyoruz o parmağında bir yüzük var bunu da çıkarayım diyor evliymiş gibi bende alyansımı çıkarıyorum kişinin kendisini anlayan uyum sağlayan bir kişiyle arkadaşlık yapması çok önemli diyorum
    21. Özge : Demişki
      Slm rüyam da tanımadığım bir genç sevgili m olmuştu onu çok seviyordum hep basımı omzuna bırakıyor dum bir arkadaşımız hastalandı ve o genç avucunda iki alyans gösterdi biri parmağında idi diğeri benim alyansim di ne demek oluyo bu açıklayabilir misiniz
    22. zeynep : Demişki
      Merhaba Ben Rüyamda Amcamın Kızının Elinde Bir Tek Taş Yüzük Görüyordum Bakabilir Miyim Diye Soruyordum Yüzüğü Çıkarınca İçinde Bir İsim Yazdığını Farkediyodum O İsim De Ersin İsmiydi Bunun Manası Nedir???????
    23. sanem : Demişki
      merhaba ben rüyamda altın alyans taktım sonra cıkardım kaybettim ve sonra buldum bu nedemek acıklarmısınız
    24. gül : Demişki
      merhaba ben rüyamda yerden bi alyans buldum altındı ve elime aldım baktım içinde isim yazıyodu, okudum ismi tanıdık biriydi ama anımsamıyorum şimdi sahibine vericem die aldım parmağıma taktım nasıl die çok güzel bi yüzüktü sonra çıkarıp sakladım sahibii bulmak için ne anlama geliyor acaba???
    25. pınar : Demişki
      merhaba ben rüyamda sevdiğim adamın şimdiki sevgilisine yüzzük taktıgını gördüm ve o yüzzük takerken ben ağlıyordum onlar gülüyordu ne anlama geliyor bu ?
    26. sevgi : Demişki
      rüyamda sabah karşı eski çıktığımı gördüm elinde kırmızı bir kutu içinde iki tane alyans vardı ve yüzüme bakmıyordu

    Benzer Yazılar



    0 yorum:

    Yorum Gönder