19 Kasım 2012 Pazartesi

'rüyada sevgilisini başka bir kızla görmek' rüya tabiri rüyada rüyada sevgilisini başka bir kızla görmek görmek yorumu

Sevgili
Rüyada görülen sevgili, gerek kız gerek erkek olsun, bekarlar için mutlu bir karşılaşma; eski bir sevgili ise uzun zamandır ödeyemediği bir borçtan dolayı üzüleceğine; evliler için eski sevgiliyi rüyada görmek, aile içerisine olacak hoşnutsuzluğa işarettir.
Rüyada görülen sevgili, gerek kız gerek erkek olsun, güzel bir evliliğe yorumlanır. Eski bir sevgili görmek ise uzun zamandır ödeyemediği bir borç nedeniyle sıkıntıya düşeceğini belirtir. Evliler için eski sevgiliyi rüyada görmek, aile huzurunuzun bozulacağına yorumlanır.
Rüyada sevgilinizi görmek, sevgilisi olanlar için ayriliga, olmayanlar için yeni bir sevgili edinecegine; sevgilinizle, aranizda tartisma çikarak ayrildiginizi görmek, bir rakibinizin sevgilinizi sizden alacagina isarettir.
Rüyada sevgiliyi görmek; güler yüzlü ise ondan güzel bir haber alacağınıza, sinirli ise bir dedikodu yüzünden ufak bir tartışma yaşayacağınıza, sevgili ile gezmek; muradınıza ereceğinize, kavga etmek; evleneceğinize işarettir.

Be

nz

  1. özge : Demişki
    İyi günler,
    Rüyamda eski sevgilimin evini gördüm. Fakat tesadüf bu ya teyzemin eviyle yan yana dairelerde bitişik oturuyorlarmış. Balkonunda halılar camlarında renk renk kumaşlar asılı olan bi dairesi vardı. Daha sonrta evin içini görmeye başladım koç, koyun vardı üzerleri kırmızı delikli bi kumaşla kaplıydı bir de, kırmızı çuvalda patatesler vardı evinde. Eşide bir odadan çıkıp diğerine giriyordu yüzü asık şekilde. Lütfen yardım bunlar ne demek ??
  2. taner : Demişki
    ben bir süre önce ayrıldıgım kız arkadaşımı rüyamda bir erkekle alışveriş yaparken gördüm.. bunun anlami nedir yardimci olurmusunuz?
  3. halı : Demişki
    çok faydalı bir yazı olmuş, kesinlikle herkese tavsiye ediyorum. ve bu tarz konuların devamını bekliyoruz … ellerinize sağlık
  4. selin : Demişki
    sevgilimden ayrılalı 8 ay kadar oldu ama sürekli onu rüyamda görüyorum. şuanda onun bir sevgilisi var ama rüyamda beni hala sevdiğini söylüyor bu ne anlama geliyor lütfen yardım bekliyorum
  5. yeşim : Demişki
    rüyamda gerçekte tanımadığım bir erkekle (yaşıtım) sarılmıştık.ben başımı onun omzuna yasladım oda beni belimden tutuyordu. be ne demek ??
  6. afacan : Demişki
    merhaba.. ben de eski sevgilimden ayrıldıktan sonra başkasıyla görüşmeye başladım. fakat eskisini hala unutamadım. bir gece rüyamda onun başkasıyla evleneceğini duyuyorum ve hıçkıra hıçkıra ağlayarak onu bulmaya çalışıyorum. bu rüyanın yorumunda yardımcı olabilirmisiniz , lütfen?
  7. leyla : Demişki
    rüyamda yaklasık bır aydır görusmedıgım sevgılım eve gelıyor bır odaya gecıyor bılgısayarın basın uzun bır sure sonra oturduktan sonra ben gıdıyorum dıyor. bende sasırıyorum, guya ruyamda daha önce benım eve geldıgınde uzun uzun sohbet edermıs…..
    ha bu arada sevgılım ruya harıcınde hıc evıme gelmıs degıl,sadece ılkkez ruyamda gördum.. yorumlarsanız sevınırım
  8. HATICE : Demişki
    ben 3 yıllık ewlıyım 1 haftayı geckınsuredır hergun sureklı eskı sewgılımıruyamda gorerek uykumdan uyanıyorum.tuhaf olan bır sey war.hıcbır ruyamda kesınlıkle konusmuyor.bu ne anlama gelıo lutfen yardım edın.cevabınızı sabırsızlıkla beklıyorum
  9. tatli-kiz : Demişki
    kocana sorsana =D saka saka kizma. Ama benim duyduguma göre eger ki rüyanda birini görürsen ve o hic konusmaz ise o kisinin ruhu gercekten sana gelmistir. Hmm, belkide sevgilin seni unutamamistir ve hala sayikliyordur. Kalbi cok temizdir ve rüyana gelebiliyordur..
  10. Ayşegül : Demişki
    Merhaba rüyamda sevgilim odamin kapısının dışında bağdaş kurmuş oturuyor.kapı sonuna kadar açık ben yatakta yatıyorum.ona bakıp gülümsüyorum.oda bana bakıp gülümseyerek benim resmimi çiziyor.sonra yanıma çağırıyorum.geliyor ve sarılarak uyuyoruz.ama bir süredir sevgilimle gerçekte aramız hiç iyi değil.ne anlama geliyor.
  11. mutlu : Demişki
    acilllllllllllllllllllllll. rüyamda cok eskiden sevgilimdisimdi baskasıyla evli olan erkek arkadsımı gördüm.aynı yatakta yatıyorduk.bu nedemek acaba ayrıca yeni bir bluz giydim.bunuda acıklarmısınız.
  12. ayşe : Demişki
    rüyamda sevgilimle sözlü olduğumuzu gördüm . benım parmağımda gümüşten büyük bir söz yüzüğü vardı ve sevgilimin annesinin hediye ettiği başka bir yüzük vardı ve yüzükler çok güzeldi. sevgilimin parmağında ise altından bir yüzük vardı alyans gibi. ne anlama geliyor bunlar yorumlarsanız çok sevinirm . simdiden teşekkür ederim..
  13. aylin : Demişki
    rüyamda sevgilimi gördüm kendisi sanki donmus gibiydi bir kiz vardi gelmisdive onun yanina oturdu ama obisey yapmadi bende kizin sacini yoluyordum o arada neyse kiz gitti sonra bi kac dkk sonra gelmisdi ama ben korkudan kalkmis oldum ne anlama gelir sizce ? :\
  14. seda : Demişki
    rüyamda sevgilimle ailemin evine gidiyorduk ve bir süre orada kalıyorduk. yanlılş hatırlamıyorsam sevgilim sigara içmediği halde rüyamda yemekten sonra kalkıp sigara içiyordu. lütfen admin bunun anlamını öğrenebilir miyim senden?
  15. zeynep : Demişki
    gercek haytta sevgilim var ama rüyamda başka bir sevgili hep öpüyor beni ve beni cok seviyor genelde rüyalarım hep cıkar ama bu rüyayı nasıl yorumlıcam bilmiyorum yorumlaya bilir misinz?
  16. irem : Demişki
    rüyamda hoşlandığım kuzenimin bana seni seviyorum demesi nasıl yorumlanır
  17. gül : Demişki
    rüyamda eski erkek arkadaşımla yatmışım hamileymişim ve biz kaçmşız brlkte çok mutluymşuz ve bizim eski oturduğumuz evde oturcakmışız orda biri ölcekken kızı kurtarmşız.. nasıl yorumlanır
  18. seda : Demişki
    annem ruyasında benım eskı sevgılımı gormus bızm kapının onune kadar gelıp annemı cama cagırmıs benm ıcın buyuk bı cıcek yaptırmıs sonra benı cagırırken uyanmıs ne anlama gelıyo cok merak edıyorum
  19. FERİDE : Demişki
    slm bende devamlı eski sevglimi göryorum ruyada bu ne anlama gelyo
  20. ahmet : Demişki
    sevdigim kizi ruyamda ayakucumda yatarken gordum, bende onun ayak ucunda yatiyodum bu ne anlama geliyor?
  21. Akın : Demişki
    rüyamda sevgilimi gördüm bizim eve gelmiş aile fertleriyle birlikte oturuyoruz o koltukta oturuyo ben baska koltukta ve hiç birbirimizi görmüyoruz sanki bu rüyaya cevabınız ??????
  22. isik : Demişki
    ruyamda sevdigim cocugu gordum onun evindeydim babasina diyorki o bittk hayatimdan ciksin diye. sonrah ben babasina siyorum niye noldu babasi dedi git yokari kendin sor. gidiyorum yokari ac kapiyi diyorum nolur ve agliyorum kapinin kucuk penceresinden bakiyo ben agliyorum aciyo kapiyi yanima geliyo onu uykudan uyandirdigimi soyliyor sonrah makejim hepsi dalmis bana sariliyo ve uzaniyorum ve ellini cok siki tutuyorum bana diyorki makejsiz daha guzelsin ve yine kalkiyor bilgisayarjna gidiyo
  23. Maya : Demişki
    Rüyamda sevgilim hep beni bilaskasiyla aldatıyor ve ben bı türlü yakalayamiyorum.uzun saçlı kız goryorum sürekli yaninda bu nasil yorumlanir
  24. Maya : Demişki
    Rüyamda beyaz araba goryorum bazen lüks bazen eski model ne anlama gelir
  25. mehmet : Demişki
    rüyamda kız arkadaşım başını omzuma koydu nasıl yorumlanır
  26. merve : Demişki
    ya annem rüyasıda bnim sevgilimin evimize geldiğini görmüş nasıl yorumlanır
  27. murat : Demişki
    iyi günler geçtiğimiz günlerde birbirimizi sevdiğimiz halde üzdüğüm güvenini kırdığım için benden ayrılan sevdiğimi rüyamda gördüm eski sevgilisi zorla onu elde etmiş ve bu olayı herkese anlatırım diyerek tehditle benden ayırmış olduğunu gördüm daha sonra eski sevgilisi sevdiğimi öldürüyordu bende kendimi böyle karma karışık bir rüya gördüm bana yardımcı olurmusun lütfen yorumlayıp.
  28. botan nıyık : Demişki
    annem bizim evde facebook ta arkadaşım olan bir kızı görmüş anneme ben de gelecem ben de gidecem falan filan söylüyomuş nasıl yorumlanır hemen gelirse iyi olur
  29. şükrü : Demişki
    ben rüyamda sevgilimle evlenmiş ve yeni bir ev aldığımızı gördüm ben devlet dairesinde işe başlamışım böyle bir rüyaydı bunu yorumlarsanız sevinirim teşekkürler
  30. deniz : Demişki
    slm ben rüyamda eski sevgilmn evine ailemle gittiğimi görüyorm evin önü kalabalk oluyo ama evin için de sadece benim ve onun ailesi oluyo daha sonra beni geçerken görüyor ben hiç yüzüne bile bakmadığım için bana kızıyor sen neden bana böyle küs gibi davranyorsun diyor daha sonra ikiye bir benim yanıma geliyor yanmdan ayrlmyor bunu yorumlayabilir misiniz…
  31. emrah : Demişki
    rüyamda eskı sevgılımle barısmıs bı yere gıttık gıttıgımız yer tam olarak da aklımda degıl fakat hala o kızı sevdıgımı dusunuyorum… merak ettım ne anlama gelıyor… sanırsamda mutluyuduk ruyamda :D
  32. ben yaklaşık 20 gün önce sevdiyim kızı kaçırdım fakat kızın yaşı küçükm oldugundan dolayı babası benden şikayetci oldu ve kızı geri götürdüm ve sürekli rüyalarıma geliyor bu konuda beni aydınlatırsanız memnun olurum

er rüya tabirleri:

  • Çizme Çizme Uzun konçlu ayakkabı meşin olursa rütbeye, Çizme [...]...
  • Mağaza Mağaza Bakınız; Dükkan. Genç bir erkek için faydalı [...]...
  • Buket Buket Çiçek demeti genç kız için evlenmeye, bekar [...]...
  • Pantolon Pantolon Bakınız; Şalvar. Siyah renkli pantolon giymek, hatırlı [...]...
  • Dans Dans kişinin ve ev halkının ev içinde dans [...]...
  • Nağme Nağme Bakınız; Ezgi. Rüyada güzel sarkilar dinlemek, yasiniz [...]...
  • Sardunya Sardunya Rüyada sardunya uzun zamandır görmediğiniz bir arkadaşınızı [...]...
  • Fırıncı Fırıncı İnsanlara hizmet eden varlık sahibi bir kimseye, [...]...
  • Etek Etek Kısa bir yol olarak yorumlanır. Etek güzel [...]...
  • Esans Esans Bakınız; Güzel Koku. Rüyada esans gibi güzel [...]...
  • Saksı Saksı Rüyasında saksı gören bir kimse, genç güzel [...]...
  • Anjin Anjin Rüyada anjin hastaligina yakalandigini görmek, uzun zamandan [...]...
  • Oğlak Oğlak Boğazlanmış oğlak görmek çocuk ölümüne, Oğlak ve [...]...
  • Faraş Faraş Kişinin gizlediği şeylerin ortaya çıkacağına işaret eder. [...]...
  • Senet Senet Genç bir erkek rüyasında senet veya herhangi [...]...
  • Kibrit Kibrit Kibrik yakmak yahut onunla ocak vs. tutuşturmak [...]...
  • Nilüfer Nilüfer iffet ve utanma duygusuna, gizlenmeye, hayırlı işlerde [...]...
  • Maydanoz tohumu Maydanoz tohumu Rüyada maydanoz tohumu yelek, Bagliga ve [...]...
  • Mezarlık Mezarlık Rüyasında mezarlık görenin, günahlarına tövbe edeceğine; kendisini [...]...
  • Katır Katır İnatçı kimseye, kısır erkek veya kadına, zina [...]...
  • Benzer Yazılar



    0 yorum:

    Yorum Gönder